SWERT Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Vad i H***ete är det han/hon slår honom/henne med? -------> Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 dumhetens straffande pinne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 En knölpåk. Det ser ju till och med en blind ;) edit: kan också vara en kokt (och därefter stelnad) sparris :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pete Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Givetvis är det en krokig penna. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Det är "great staff of asswhooping" ger +2t12 i skada Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireFist Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 En överkörd knallpåk/Ak kanske? Vederbörande har till och med kanske slarvat sönder vapnet själv och får nu känna hur ont det gjorde i stackars Anna-Karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 @SWERT [blågul tagit bort bilden] Dahlber -> <- Nifster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Dahlber -> <- Nifster Bara för att förtydliga för er som undrar så är det en HAMMARE som Nifelhel använder i sitt inlägg. Vad det andra är för nåt har jag inte brytt mig om eller orkat lägga tid på att komma fram till vad det är. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 Tittar man tydligt i knölpåken/sparrisen/pinnen/pennan så är det en liten lyskälla som tänds och släcks. Således en ficklampa av något slag. 2Skarp inblandad månne? <- Det är alltså hakan som smiliegubben tappar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 För er som vill sitta och fundera vidare har jag smäckt ihop en liten film: http://hem.bredband.net/lunden/bong.mov (I mina ögon ser det ut som en trädgren och eventuella "lyskällor" ... ja, dom lyser med sin frånvaro.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkwand Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 En slutövad Ak5:a kanske :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 @Swert: [OT] Säg mig: Vad är tanken bakom rubriken i denna tråd? "Oklart för mig...." - Ja det fattar jag ju. "Smile you're on candid camera?" - Eh? [/OT] Edit: Förtydligande Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWERT Posted January 2, 2005 Author Report Share Posted January 2, 2005 Smiliesar..... om du inte hade noterat första ordet. En jäkligt torr ordvits bara EDIT: stubbfingrar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted January 4, 2005 Report Share Posted January 4, 2005 Ni har alla fel, vad han/hon slår den andra i huvudet med är en fulpinne, man får inte bara ont man blir ful efteråt med. Dubbelt straff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWERT Posted January 4, 2005 Author Report Share Posted January 4, 2005 Oh shit! nu blev jag rädd, jag ska aldrig mer vara olydig eller dum.... men jag har alltid trott att den slog den andra med 8 mm lång batong Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.