Snabeldraken Posted December 30, 2004 Report Share Posted December 30, 2004 Säga vad man vill om värnpliktsnytt men den här dansen måste vara den bästa någonsin! http://www.varnpliktsnytt.se/reportage.php?id=2177 B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted December 30, 2004 Report Share Posted December 30, 2004 Ha ha! Det värsta är ju att det där faktiskt fungerar och ser rätt grymt ut om stroben är på. När jag låg inne så körde alla på Uh med backledar tecken när dom var på källarn... oh vad I5 sluskarna vart avis när dom såg att flyggossarna faktiskt kunde röra sig åt fler håll än deras egna obligatoriska stelbent frammåt Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackIce Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Hahaha "reeeeeeppetera tecken!!!! " chansen att skräma iväg samtliga civila brudar från krogen är ganska stor då alla dansar runt och ser ut som älgar med tecknet "cheferna till mig" Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 chansen att skräma iväg samtliga civila brudar från krogen är ganska stor då alla dansar runt och ser ut som älgar med tecknet "cheferna till mig" det är det som är det fina i kråksången (dansen?) kvar blir alla MÖP flickor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidron Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Ahh, MÖP dance No: 1! Och då vi är så galna i förkortningar i det millitära så får det bli "MdN1". Cool dans. Skulle ju kunna gå att framföra den på dansgolvet. Alla millitärt oinvigda hyllar dig som en dansare med bra "moves" medan dem millitärt invigda hyllar dig för att du även kan leda dem på dansgolvet och inte bara i krig. - - - - - - - -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Är det bara jag som tycker hela upplägget verkar vara ganska patetiskt och fånigt? Vore det inte bättre av Värnpliktsnytt att göra något trevligt reportage istället? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.