M00nStalker Posted December 30, 2004 Report Share Posted December 30, 2004 Jag funderar på att köpa någon/några sapphire elite och undrar om någon har några bra/dåliga synpunkter på dom. Finns det för övrigt några inköpsställen i Sverige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted December 30, 2004 Report Share Posted December 30, 2004 Jag har haft min Elite i ett år o den har fungerat alldeles ypperligt det enda minuset är väl kabinhaken som är lite klen (plast) . Helt klart köp värd. Finns hos militaryshop..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M00nStalker Posted December 30, 2004 Author Report Share Posted December 30, 2004 (edited) Men är inte det den vanliga sapphire som finns på militaryshop? Den som endast har ett läge (lyser så länge man håller in knappen). Jag letar efter den som har tre lägen, fast sken, blinkande och nödsignal (SOS). PS Jag har redan en vanlig Sapphire och kan också säga att den fungerade perfekt tills den blev tvättad i tvättmaskin 60 grader OCH torktumlad , men den fungerar fortfarande men med reducerad ljusstyrka , DS Edited December 30, 2004 by M00nStalker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted December 30, 2004 Report Share Posted December 30, 2004 Den fanns där senast jag var där men det var oxå ett år sen jag var där senast . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M00nStalker Posted December 30, 2004 Author Report Share Posted December 30, 2004 Jaha jag syftar på nätshopen och där finns det bara de vanliga, jag får maila och kolla med dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rusty Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 "bump" Någon som vet var man kan köpa denna modell: ASP Sapphire Aspen Elite osv? Har endast hittat återförsäljare i utlandet som tar ca 300kr i frakt. /Robin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts