siros Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 hejsan jag tänkte starta en tråd för högupplösta bilder på försvarsmaktens fordon, och då menar jag inte stridande sådana, alltså inga strv, strf, pbv osv, utan det kan vara allt från tgb serien, till radarbilar, och transport lastbilar, bandvagnar osv. jag vill gärna ha några som man kan ha som skrivbords underlag ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 Jag får väl bidra med något då Volkswagen-minibuss Undertecknads sjuktransportfordon. Sätesraderna bakom den främsta var borttagen, och man kunde alltså köra två liggande och en sittande. Prylarna till höger om minibussen är kokutrustningen, och fotografen är på väg att brassa upp lite guldburkslunch. Tgb1314 Kompaniets sjuktransportfordon. Bemannad med kompanisjukvårdare och tre 7,5-månaderssjukvårdare. Trafikerar KrigsBro5. DB200-lastbil En lastbil ur däcksbro200-plutonen trafikerar KB5. På "flaket" ligger en del av däcksbron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power King Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 Här finns väll lite fordons bilder blandat med lite allt möjligt. Från våran utbildning på 3.JGRK plut 04/05 på K3. Bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWERT Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 På bild arton ser det ut som om någon sitter naken! Blä :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 Här finns väll lite fordons bilder blandat med lite allt möjligt. Från våran utbildning på 3.JGRK plut 04/05 på K3. Bilder Gnyh, Villingsberg jag har en bild nästan exakt likadan som bild 1, den har jag tagit själv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power King Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 Jag tror nog det är naket på bild 18. Samt att bild ett är kärringberget eller nått sånt i villingberg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siros Posted December 22, 2004 Author Report Share Posted December 22, 2004 väldigt fina bilder marzocchi, speciellt sjv tgb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted December 22, 2004 Report Share Posted December 22, 2004 Här finns väll lite fordons bilder blandat med lite allt möjligt. Från våran utbildning på 3.JGRK plut 04/05 på K3. Bilder http://oboyplanet.ath.cx/cpg/displayimage....up&cat=0&pos=47 Och förklaringen på detta är? /J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meteor Posted December 22, 2004 Report Share Posted December 22, 2004 För tunga golfklubbor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KP2 Posted December 23, 2004 Report Share Posted December 23, 2004 (edited) Här finns väll lite fordons bilder blandat med lite allt möjligt. Från våran utbildning på 3.JGRK plut 04/05 på K3. Bilder Bild 93, är det inte en josef special jag siktar? Nu gäller det att ta sig över till "rätt" sida sjön på slutövningen... ------------------------------------------------------------------------ EDIT: För det första, länka gärna direkt till rätt bild så slipper folk bläddra igenom hela albumet. För det andra, vad har detta med fordon att göra? Håll er till ämnet. The Swede BLÅGUL Edited December 23, 2004 by The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvo_viking Posted December 28, 2004 Report Share Posted December 28, 2004 Om du vill så kan jag fixa några av bilderna av 935an på min hemsida i högupplösning. Ingen fm reggad bil men ändock en 935... //Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siros Posted December 30, 2004 Author Report Share Posted December 30, 2004 ja tack gärna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts