Jump to content

Recommended Posts

Lekkert. Jeg har følgende filmer som ikke finnes på ftp-serveren:

 

 

30M ./19069.avi

15M ./Fransk.wmv

20M ./amfkaren.rm

11M ./Ausbildung PzH 2000.WMV

864K ./_automaticshotgun.wmv

6.4M ./biggerhammer_kcr_2000.asf

6.3M ./blackwaterintro.wmv

11M ./blendedmetalintro.wmv

1.3M ./blendedmetalvspotroast.wmv

9.5M ./cheytac.wmv

5.2M ./cj_34356.wmv

1.2M ./Comments002.wmv

576K ./convoy1203.wmv

1.4M ./convoy_250K.wmv

5.2M ./dassen.mpg

736K ./demo3.wmv

1.5M ./dim12.wmv

7.7M ./drillmann.mpg

4.2M ./Drive-By.AVI

2.6M ./dzl9171.mpg

1.7M ./exploding_sixgun.mpg

4.0M ./F2000.wmv

896K ./Farmsearch_250K.wmv

4.0M ./feltdrill_42147a.wmv

2.4M ./feuergefecht_prizren.mpg

55M ./Flotex%2002.mpg

5.4M ./Framrykning2_18072a.avi

23M ./SA80.wmv

4.5M ./full_auto.WMV

16M ./G36_40mm.mpg

9.5M ./Glass.wmv

3.1M ./glock18_c.mpg

6.0M ./Grendel.wmv

3.6M ./gronnsak.mov

4.3M ./gunex.mpg

6.2M ./HELLFIRE_1500_METER_M_6599a.mpg

6.5M ./HELLFIRE_6400__METER__6600a.mpg

7.1M ./HELLFIRE_6400_METER_M_6601a.mpg

24M ./hibw.wmv

3.7M ./HIWS.wmv

3.2M ./HowNotToGetYourAssBeat.wmv

180M ./Infiltration_Islamiste_ADSL.wmv

15M ./insurgents blew up our ammo dump.wmv

163M ./israel_forces_speciales_ADSL.wmv

3.4M ./Ka-50(1).avi

5.6M ./kalashnikov.mpg

9.0M ./KJK_REKLAMEFILM_6398a_8340a.mpa

20M ./Kontaktdrill.wmv

5.5M ./ksp90_1divx.avi

3.5M ./ksp90_2divx.avi

6.1M ./ksp90_3divx.avi

3.0M ./lada.mov

180M ./LaLegionEtrangere_ADSL.wmv

18M ./Livet i Garden (wm8 512).wmv

2.0M ./losat2.mpg

15M ./LSD_Being_Tested_on_Brtish_Troops.mpeg

12M ./M60E4.wmv

2.4M ./m72.mpg

960K ./Miki-Auto.mpg

49M ./mil_yes4.avi

1.1M ./missile.WMV

4.6M ./mjk.asf

7.3M ./mk2.mpg

864K ./nighttime_250K.wmv

8.7M ./nuclearcannon.mpeg

65M ./OIF-small.wmv

2.6M ./omon.avi

268M ./operationabaker.mpg

5.3M ./P90.wmv

5.6M ./Patrulje_18073a.avi

7.1M ./rattisulkeiset.avi

2.3M ./rpg-man.mpg

672K ./russ%20soldiers.wmv

134M ./Seals-ADSL.wmv

132M ./Spetsnaz_ADSL.wmv

50M ./spreng_2.avix

141M ./spreng_3.avi

6.0M ./stukas_web.mpg

4.0M ./T-90S_1.wmv

960K ./tanktown_250K.wmv

32K ./Thumbs.db

7.0M ./tp613.mpg

4.0M ./tracer.wmv

202M ./troppsvideo.mpg

14M ./videochar.mpg

44M ./Vikingen.mpg

1.5M ./wakeup_motherfucker.mpeg

3.8M ./Warriors.AVI

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Snälla få upp dem på en ftp. Det verkar vara en hel del bra där... Jag är inget bra på datorere men vi kan hoppas att den som la upp föregående ftp kan låta dig lägga upp dem där...

Link to comment
Share on other sites

Några av de filmer jag har:

 

19Mb 40mm_metalstorm

14.3Mb ammo_dump_attack_in_iraq

908Mb Blod svett och bajs Svenska Kustjägare

10.7Mb cpt_wedley

14.5Mb metal_storm_36_barrel

14.6Mb mortar_attack_in_a-stan

375Mb S.A.S.-.Special.Air.Service.DVDRip.VCD.cd1

359Mb S.A.S.-.Special.Air.Service.DVDRip.VCD.cd2'

215Mb SAS dokumentär om terroristdramat på Iranska ambassaden i London

11.7Mb You just don't get anymore of a gunship than this -Military Demonstration VIDEO

80Mb Swedish Navy

129.5Mb Stridsbåt90e(DivX)

84Mb Piketpolisen i Stockholm (från Efterlyst TV3)

198Mb Hitlers Big Gunslcpsnors

 

Bara PM om det finns någonstans att lägga upp någon av dessa filmer.

Link to comment
Share on other sites

For å unngå å laste opp filmer som allerede lå på ftp-serveren så lagde jeg følgende perl-snutt. Programmet oppdager kun filer med identisk CRC-verdi, så man bør fremdeles sjekke manuelt.

Det finnes helt sikkert snabbere ting enn CRC til dette formålet.

 

Krever File::Find og String::CRC32. Bruker du windows så finner du perl på activestate.com

 

 

 

#!/usr/bin/perl

 

use String::CRC32;

use File::Find;

use Cwd;

 

 

@liste = ();

find(\&findind, cwd);

 

 

 

sub findind {

 

if (-f) {

if ( -s > 0) {

 

open(file, $_) or die "fuckup $_ $! \n";

$crc = crc32(*file);

close(file);

#print "filnavn $_ crc $crc katalog $cwd \n";

$path = join "", cwd, "/", $_;

push(@liste, {"filnavn" => $path , "crc" =>$crc});

} else {

print "filen $_ er tom \n";

}

 

}

}

for ($i=0;$i<=$#liste;$i++) {

$crc = @liste[$i]->{crc};

$path = @liste[$i]->{filnavn};

for ($y=0;$y<=$#liste;$y++) {

if ($crc == @liste[$y]->{crc} && $path ne @liste[$y]->{filnavn}) {

print "match $path og @liste[$y]->{filnavn} \n";

 

}

 

}

 

 

}

 

EDIT: gjøre det enda mer uleselig.

Edited by julenissen
Link to comment
Share on other sites

perl måste du tyvärr läre deg sjölv.

Det här inlägget kom på en epostlista för Python (Perls "värsta fiende" för de som inte är insatta), och anspelar på hur lättläst (host) och lättförstått (host) Perl är (jämfört med exempelvis Python):

 

From aaa@aaa Mon Jan 01 00:00:00 1997

Return-Path: <[email protected]>

Delivered-To: [email protected]

Received: from python.org (parrot.python.org [132.151.1.90])

by studentmail.liu.se (Postfix) with ESMTP id 131E8618A2

for <[email protected]>; Sat, 27 Nov 1999 08:01:47 +0100 (MET)

Received: from python.org (localhost [127.0.0.1])

by python.org (8.9.1a/8.9.1) with ESMTP id CAA13273;

Sat, 27 Nov 1999 02:00:34 -0500 (EST)

From: [email protected] (Mark Jackson)

Newsgroups: comp.lang.python

Subject: Re: ÄãÀë²»¿ª¡°Çǵǡ±

Date: 27 Nov 1999 05:59:44 GMT

Organization: Xerox Corporation, Webster NY

Lines: 19

Message-ID: <[email protected]>

References: <[email protected]>

Reply-To: [email protected]

NNTP-Posting-Host: yngvi.wc.eso.mc.xerox.com

X-Trace: news.wrc.xerox.com 943682384 10504 13.1.159.41 (27 Nov 1999 05:59:44 GMT)

X-Complaints-To: [email protected]

NNTP-Posting-Date: 27 Nov 1999 05:59:44 GMT

Path: news!uunet!ffx.uu.net!hermes.visi.com!news-out.visi.com!newsfeed.berkeley.edu!newsfeed.stanford.edu!parc!news.wrc.xerox.com!not-for-mail

Xref: news comp.lang.python:76949

To: [email protected]

Sender: [email protected]

Errors-To: [email protected]

X-Mailman-Version: 1.1

Precedence: bulk

List-Id: General discussion list for the Python programming language <python-list.python.org>

X-BeenThere: [email protected]

X-UIDL: d8e99fdee02d0f842df6b04f97110e1f

X-Status: N

Status: R

Return-Receipt-To:

Cc:

 

"»ªÁ¢·þÎñ" <[email protected]> writes:

>    ÇǵÇÎÀԡΪ̨ÍåÊÀÒý¹ú¼ÊÓÐÏÞ¹«Ë¾ËùÉú²úµÄһϵÁвúÆ·, Ö÷ÒªÉú²ú

> ÎÀÉú¼ä¼°³ø·¿Óø÷ʽÁúÍ·¼°Åä¼þ£¬ÆäÖаüÀ¨Ò»°ÙÓàÖÖ°´÷ã¸×רÓø߼¶ÁúÍ·£¬

> ¹ã·ºÎªÈ«ÊÀ½ç¸ß¼¶ÂùݲÉÓá£

>    ÇǵÇÎÀÔ¡¿îʽ¶à¡¢±ê×¼¸ß¡¢¼Û¸ñ´óÖÚ»¯£¬ÔÚÈ«¹úÉèÓÐ40¼ÒÌØÔ¼¾­ÏúÉÌ£¬

> Ϊ¿Í»§Ìṩ×îÍêÉƵÄÊÛºó·þÎñ£¬²¢ÎªÏû·ÑÕßÌṩÁ˳¤´ïÎåÄêµÄ²úÆ·ÖÊÁ¿±£

> Ö¤¡£

>      »¶Ó­Ê¹ÓÃÇǵÇÎÀÔ¡¡£

>      ´ó½¹¤³§:±¦¼á(½­ÃÅ)ˮůÆ÷²ÄÓÐÏÞ¹«Ë¾

>      ÍøÖ·:http://www.joden.com.cn/

 

No, the Perl group is over *there*. . .

 

--

Mark Jackson - http://www.alumni.caltech.edu/~mjackson

If you could say it in words there would be no reason to paint.

    - Edward Hopper

 

:P :D

Link to comment
Share on other sites

Och på ren svenska blir det?  :camo:

Behøver du hjelp for at fatta norska eller perl? Norska kan jag hjalpa deg med, perl måste du tyvärr läre deg sjölv.

:camo::baskerFN:

Mycket bra julenissen!

Tyvärr så verkade ditt perl-hack inte fungera helt klockrent eftersom du laddade upp tre filmer som redan fanns på servern.

 

Nu ligger i alla fall dina filmer tillsammans med de andra. Jag har tagit mig friheten att försöka sortera in så mycket som möjligt i underkataloger för att göra det lättare att hitta.

 

För övrigt; Vi har nu över 8 GB filmer på servern.

ftp.e.kth.se:/misc/info/ftp/pub/slask/eskil/military> fs lq

Volume Name                      Quota        Used        %Used  Partition

ftp.pub.slask.eskil.nobup    10000000  8110532  81%        16%

Link to comment
Share on other sites

eskil, vad tror du om att skapa underkataloger för varje datum det tillkommit något nytt, för att folk på så vis lätt ska kunna se vad som är nytt utan att behöva läsa tidsstämplar på enskilda filer? Jag tänker mig alltså något i stil med:

 

military

--> 2005-01-01

-----> foo.mpg

-----> bar.avi

--> 2005-01-03

-----> baz.mpg

-----> gazonk.mpg

-----> ritchie.wmv

--> 2005-01-05

-----> thompson.mpg

-----> kernigan.avi

Link to comment
Share on other sites

Som tidigare, så har jag en mirror på http://ljugtomten.ath.cx/military för personer som inte förstår sig på FTP, eller inte kan använda det av andra orsaker.

 

Bara att peka & klicka, och sedan njuta ;)

 

10Mbit in och ut, så det bör gå med hyfsad hastighet att hämta därifrån.

Uppdatering av innehållet kommer ske om några dagar då servern bytts mot en med mer klös i ;) (P233MMX är inte bra på att mata ut asp-sidorna till många användare samtidigt ;) )

Link to comment
Share on other sites

eskil, vad tror du om att skapa underkataloger för varje datum det tillkommit något nytt, för att folk på så vis lätt ska kunna se vad som är nytt utan att behöva läsa tidsstämplar på enskilda filer?

Det skulle göra det lättare att se vilka filmer som man kanske inte redan har sett, men det skulle göra det svårare att hitta en viss film. Var ska man då leta om man vill ha "den där filmen om främlingslegionen" t.ex?

 

Jag ska dock se om det inte går att göra någon sorts web-interface till arkivet där man kan sortera på namn, storlek, tidstämpel, etc. Ungefär som SUNET gör. Men det blir nog inte förrän nästa vecka.

Link to comment
Share on other sites

Som tidigare, så har jag en mirror på http://ljugtomten.ath.cx/military för personer som inte förstår sig på FTP, eller inte kan använda det av andra orsaker.

Ja just det ja, här har vi ju redan en spegel som använder sig av http i stället (fördelaktigt eftersom windows mediaplayer verkar kunna streama över http, men inte ftp).

 

Ljugtomten, skulle det gå att göra så att man kan klicka på "File Name", "File Size", "Date Created" eller "File Type" för att sortera på dessa?

Edited by eskil
Link to comment
Share on other sites

Det skulle göra det lättare att se vilka filmer som man kanske inte redan har sett, men det skulle göra det svårare att hitta en viss film. Var ska man då leta om man vill ha "den där filmen om främlingslegionen" t.ex?

Man skulle kunna komplettera med ett underbibliotek med helt platt understruktur som heter "all" och som innehåller symboliska länkar till alla filmer. Då blir det lätt att söka efter en viss film.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle göra det lättare att se vilka filmer som man kanske inte redan har sett, men det skulle göra det svårare att hitta en viss film. Var ska man då leta om man vill ha "den där filmen om främlingslegionen" t.ex?

Man skulle kunna komplettera med ett underbibliotek med helt platt understruktur som heter "all" och som innehåller symboliska länkar till alla filmer. Då blir det lätt att söka efter en viss film.

Eller skapa en fil som heter "ls-R" på känt manér.

Jag har till och med för mig att vissa ftp-demåner läser den filen (om den finns) i stället för att göra readdir. Går mycket fortare om det är många filer (> 1000 stycken)

Link to comment
Share on other sites

@A2Keltalainen & eskil:

 

/pub/slask/eskil/military/hellfire/HELLFIRE_1500_METER_M_6599a.mpg

/pub/slask/eskil/military/hellfire/HELLFIRE_6400__METER__6600a.mpg

/pub/slask/eskil/military/hellfire/HELLFIRE_6400_METER_M_6601a.mpg

/pub/slask/eskil/military/incoming/40mm_metalstorm.mpg

/pub/slask/eskil/military/incoming/F2000.wmv

/pub/slask/eskil/military/incoming/S.A.S.-.Special.Air.Service.DVDRip.VCD.cd1.MPG

/pub/slask/eskil/military/incoming/S.A.S.-.Special.Air.Service.DVDRip.VCD.cd2.MPG

 

har inga attribut, vilket innebär att ingen kan hämta dem.

 

/pub/slask/eskil/military/incoming/Armeforevisning_2000/forevisning_2000.wmv är på väg upp.

 

Angående sorteringsmöjligheter.. som det är just nu så sorteras det på filnamnet, men kan kika på om jag kan implementera andra listningsalternativ :baskerFN:

 

Edit: Leprafingrar

Edit: Förevisningen är uppladdad, och blev även den utan attribut..

Edited by Ljugtomten
Link to comment
Share on other sites

Jag har fått en ny snabb nätverksuppkoppling med fast IP-adress hemma och tänkte sätta upp en publikt åtkomlig server som bl.a. kan spegla filmerna och dela ut en del dokument som det verkar finnas allmänt intresse för bland SoldF:s medlemmar. Jag har dock det "lilla" problemet att Asus P2B-moderkortet i min brandvägg/router inte tycker om att ha ett grafikkort i sin AGP-plats samtidigt som det sitter nätverkskort i alla fyra PCI-platserna (ext, int, dmz, wifi). Jag har nu kört med grafikkort och tre nätverkskort i över ett dygn och det fungerar perfekt. Stoppar jag dock i det fjärde nätverkskortet, så spårar saker ur rejält med hårdvarumässiga tidsmässigt slumpvisa omstarter (ibland innan operativsystemet hunnit boota), kernelkraschar och en massa annat kul. Jag bytte igår av ren paranoia från ett 230 W kragg till ett 300 W kragg i den maskinen (230 W kragg borde räcka mer än väl, då maskinen inte innehåller något som slukar kräm), men det hjälpte inte ett dugg. Jag har även provat med de två andra Asus P2B-moderkorten jag har, med andra RAM-minnen, med andra CPU:er (andra klockfrekvenser), med olika ordning på nätverkskorten i PCI-platserna, med diverse olika BIOS-inställningar, men inget hjälper. Nätverkskorten är ett Intel Etherexpress PRO/100+ (Intel 82557 chipset), ett Intel Etherexpress PRO/100S (Intel 82559 chipset) och två Kingston KNE100TX (original DEC/Intel 21143 chipset). Jag kör OpenBSD 3.6 på maskinen, även om det knappast är relevant med tanke på att problemen verkar vara klart hårdvarurelaterade, då en del av krascharna sker innan OpenBSD börjat boota. Jag börjar bli smått bitter över krånglet, då jag vill få upp servern så snart som möjligt. Jävla hårdvarutyper, ska det verkligen vara så svårt att bygga helt perfekt och lättanvänd hårdvara? :baskerFN: Den som kommer med en fungerande lösning på mitt problem vinner, förutom evig tacksamhet, även en stor virtuell kaka. :camo:

Link to comment
Share on other sites

Lekstuga i Norge? Nä, det menar du inte. Jag rekommenderar "feltdrill_42147a". Helt sanslöst.

 

Vart tog Arméförevisning 2000 vägen?

 

SA80.wmv var också kul. Väldigt förtroendeingivande vapen...

Edited by LeadHead
Link to comment
Share on other sites

Jag har dock det "lilla" problemet att Asus P2B-moderkortet i min brandvägg/router inte tycker om att ha ett grafikkort i sin AGP-plats samtidigt som det sitter nätverkskort i alla fyra PCI-platserna (ext, int, dmz, wifi). Jag har nu kört med grafikkort och tre nätverkskort i över ett dygn och det fungerar perfekt. Stoppar jag dock i det fjärde nätverkskortet, så spårar saker ur rejält med hårdvarumässiga tidsmässigt slumpvisa omstarter (ibland innan operativsystemet hunnit boota), kernelkraschar och en massa annat kul.

 

[..]

 

Den som kommer med en fungerande lösning på mitt problem vinner, förutom evig tacksamhet, även en stor virtuell kaka. :)

4-port NIC ? Litt dyrt kanskje.

Link to comment
Share on other sites

4-port NIC ? Litt dyrt kanskje.

Frågan är om det hjälper, då det i grund och botten är fyra nätverkskort med en PCI-brygga? Jag vill helt inte heller köpa fler nätverkskort, då jag redan har en rejäl hög av bra sådana här hemma. Dubbelkorten, från exempelvis Intel, är dock förhållandevis billiga, men jag skulle vilja prova ett innan jag köper det...

Link to comment
Share on other sites

/pub/slask/eskil/military/hellfire/HELLFIRE_1500_METER_M_6599a.mpg

/pub/slask/eskil/military/hellfire/HELLFIRE_6400__METER__6600a.mpg

/pub/slask/eskil/military/hellfire/HELLFIRE_6400_METER_M_6601a.mpg

/pub/slask/eskil/military/incoming/40mm_metalstorm.mpg

/pub/slask/eskil/military/incoming/F2000.wmv

/pub/slask/eskil/military/incoming/S.A.S.-.Special.Air.Service.DVDRip.VCD.cd1.MPG

/pub/slask/eskil/military/incoming/S.A.S.-.Special.Air.Service.DVDRip.VCD.cd2.MPG

 

har inga attribut, vilket innebär att ingen kan hämta dem.

 

/pub/slask/eskil/military/incoming/Armeforevisning_2000/forevisning_2000.wmv är på väg upp.

 

Angående sorteringsmöjligheter.. som det är just nu så sorteras det på filnamnet, men kan kika på om jag kan implementera andra listningsalternativ :)

 

Edit: Leprafingrar

Edit: Förevisningen är uppladdad, och blev även den utan attribut..

Hellfire-filmerna är lagade (har fått attribut).

Filer i incoming-katalogen ska inte ha några attribut (och går för övrigt inte att läsa tillbaka även om de skulle ha det). Incoming-katalogen är bara till för uppladdning. Annonyma användare har bara Insert- och List-rättigheter där.

Om ni laddar upp något till incoming, skicka ett PM till mig så flyttar jag ut den.

 

Armeforevisning_2000 har nu blivit utflyttad ur incoming.

 

Edit:

@BlackIce: Javisst, släng på bara. Katalogen som heter incoming är allmänt skrivbar.

Edited by eskil
Link to comment
Share on other sites

Jag har fått en ny snabb nätverksuppkoppling med fast IP-adress hemma och tänkte sätta upp en publikt åtkomlig server som bl.a. kan spegla filmerna och dela ut en del dokument som det verkar finnas allmänt intresse för bland SoldF:s medlemmar. Jag har dock det "lilla" problemet att Asus P2B-moderkortet i min brandvägg/router inte tycker om att ha ett grafikkort i sin AGP-plats samtidigt som det sitter nätverkskort i alla fyra PCI-platserna (ext, int, dmz, wifi). Jag har nu kört med grafikkort och tre nätverkskort i över ett dygn och det fungerar perfekt. Stoppar jag dock i det fjärde nätverkskortet, så spårar saker ur rejält med hårdvarumässiga tidsmässigt slumpvisa omstarter (ibland innan operativsystemet hunnit boota), kernelkraschar och en massa annat kul. Jag bytte igår av ren paranoia från ett 230 W kragg till ett 300 W kragg i den maskinen (230 W kragg borde räcka mer än väl, då maskinen inte innehåller något som slukar kräm), men det hjälpte inte ett dugg. Jag har även provat med de två andra Asus P2B-moderkorten jag har, med andra RAM-minnen, med andra CPU:er (andra klockfrekvenser), med olika ordning på nätverkskorten i PCI-platserna, med diverse olika BIOS-inställningar, men inget hjälper. Nätverkskorten är ett Intel Etherexpress PRO/100+ (Intel 82557 chipset), ett Intel Etherexpress PRO/100S (Intel 82559 chipset) och två Kingston KNE100TX (original DEC/Intel 21143 chipset). Jag kör OpenBSD 3.6 på maskinen, även om det knappast är relevant med tanke på att problemen verkar vara klart hårdvarurelaterade, då en del av krascharna sker innan OpenBSD börjat boota. Jag börjar bli smått bitter över krånglet, då jag vill få upp servern så snart som möjligt. Jävla hårdvarutyper, ska det verkligen vara så svårt att bygga helt perfekt och lättanvänd hårdvara? :) Den som kommer med en fungerande lösning på mitt problem vinner, förutom evig tacksamhet, även en stor virtuell kaka. :lol:

Har du fått slut på IRQer?

Nu vet jag inte hur IRQ-kanalerna är dragna på just ditt moderkort, men det verkar som att en PCI-plats blir tvungen att dela IRQ med AGP-kortet. Om moderkakan klarar av att routa IRQer helt dynamisk så kan du gå in i BIOS och stänga av parellellporten, seriportarna eller något annat som du inte använder för att få fler lediga IRQer.

Lycka till!

Link to comment
Share on other sites

Ljugtomten, skulle det gå att göra så att man kan klicka på "File Name", "File Size", "Date Created" eller "File Type" för att sortera på dessa?

Fixat nu :)

Underbart! Ett litet problem bara; Sorteringsordningen ändras inte när man klickar på länkarna... ;)

Link to comment
Share on other sites

Underbart! Ett litet problem bara; Sorteringsordningen ändras inte när man klickar på länkarna... ;)

Jodå, fast underkataloger sorteras medvetet inte, endast filerna i katalogen.

Tycker inte om att ha en massa kataloger inblandade tillsammans med filerna ;)

Underkataloger listas i alfabetisk ordning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...