SWERT Posted December 17, 2004 Report Share Posted December 17, 2004 Någon som har vart på nyöppnade Hard Rock Café i götet? Jag gick dit men jag gick därifrån, för mycke kö Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kill Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Nej, men däremot var jag på HRC i Sthlm i fredags... jag trodde i min enfald att musiken de spelade skulle vara just rock, precis som namnet antyder, men tänk så fel jag hade. Det smög sig in allt möjligt läskigt skit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Ingenting får vara rent och heligt längre.. Var o käkade lunch på HRC gbg i fredags, och .... de har bilder på "Britta Spjut" på väggen!!! Fy.. Sen kunde musiken de spelade ha varit lite mer rock n' roll och lite mindre standard MTV.... Men en god (men dyr) burgare var det allt, och tjejen som "älskade och serverade" oss var söt, trevlig och hade kort kjol.. så jag är inte helt främmande för att besöka detta etablissemang fler gånger. /E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Ingenting får vara rent och heligt längre..Var o käkade lunch på HRC gbg i fredags, och .... de har bilder på "Britta Spjut" på väggen!!! Fy.. Sen kunde musiken de spelade ha varit lite mer rock n' roll och lite mindre standard MTV.... /E Herregud....hade de gjort detta i Los Angeles, tex Hard Rock Cafe vid Fashion Island hade det blivit kravaller......infidels HRC+Monday night football/NHL+burgare+lämplig bakgrundsmusik= heeelt OK ( De är inga "In n Out"....men rätt goda ändå) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stockman Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Ingen rock på Hard Rock Café, löjligt. Annars så finns ju Rockbaren i Göteborg men den är ju lite mer sleten antagligen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWERT Posted December 20, 2004 Author Report Share Posted December 20, 2004 var nyligen på HRC i london, det var fan royal ska ni veta. Ex: Mick Jaggers och Elvis gitarr. Madonnas kläder i musikvideon Like a Virgin m.m. Maten var svin god, Cheeseburger är det som gäller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eynosh Posted December 20, 2004 Report Share Posted December 20, 2004 Det är riktigt dåligt i Göteborg om man är flera som ska dit. Stället är ju så j*vla stort att man blir isolerad från alla andra. Känns som om man sitter på små öar och signalerar till dom andra öarna med röksignaler.... Min åsikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted December 21, 2004 Report Share Posted December 21, 2004 eftersom jag inte vart på götets HRC än men väl på ett antal andra ute i europa, undrar jag bara om man har en bil i taket vid baren här också? orginal skall det väl vara en caddillac men eftersom vi pratar gbg så kan jag nöja mig med en amazon :P rockbaren är som sagt bra sletet. det finns ju alltid källaren på sticky om man vill bli lomhörd av hög rockmusik. annars har ju bommens salonger vart ett riktigt hårdrockställe(obs ironi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.