wolfie666 Posted December 17, 2004 Report Share Posted December 17, 2004 (edited) TJenis! Kom och tänka på en sak. När man låg inne så hade vi en fällskärmsjägare som ett av våra befäl. En riktigt elak en. Hur som helst när vi hade skåpsvisitation så sa han saker som skåpet spyr ju och sådana klychor. Nu tänkte jag vi är nog många på detta forum som har upplevt detta. Så nu tänkte jag att ni kan komma med knep hur man viker och snittsar ni ihop pryttlarna gärna bilder. Edited December 17, 2004 by wolfie666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt1clHansson Posted December 17, 2004 Report Share Posted December 17, 2004 Jag kan spåra vissa drag av klädvikning till min värnplikt. Som tur är så hänger jag mina skjortor efter manisk strykning. ( Skällde t.o.m. ut polaren i förra veckan när han plattströk manchetterna på sin skjorta). Stryker även mina T-shirts numera, för att de skall få rätt stuk när jag viker dem... Manisk ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thompson Posted December 17, 2004 Report Share Posted December 17, 2004 Jag kan spåra vissa drag av klädvikning till min värnplikt. Som tur är så hänger jag mina skjortor efter manisk strykning. ( Skällde t.o.m. ut polaren i förra veckan när han plattströk manchetterna på sin skjorta).Stryker även mina T-shirts numera, för att de skall få rätt stuk när jag viker dem... Manisk ? Haha...det är lite mansikt och det låter lite som mig haha förutom att jag gör det hemma men troligen okcså när jag får göra min vpl :P Det ska inte vra bra det ska bara Bäst! //Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malaj Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 Vadå, vika?? Pinalerna ska ju rullas och stuvas ordentligt. Det är väl ingen flickpension i Schweiz, heller?? :P / Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt1clHansson Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 Vadå, vika?? Pinalerna ska ju rullas och stuvas ordentligt. Det är väl ingen flickpension i Schweiz, heller?? :P / Schweiziskt.... nej, men Preussiskt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malaj Posted December 18, 2004 Report Share Posted December 18, 2004 Ja, hmmm, jo--- Preussiska flottan e' ju vida beryktad. / Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts