Doktor Demento Posted December 3, 2004 Report Share Posted December 3, 2004 Hejsan alla forummedlemmar! Jag laddaqde hem en video för några månader sedan med strv 122 som gick till anfall understödda av haubitz 77......men naturligtvis så slog "murphys law" till och jag har hmmmmm....."deletat" den . Så min fråga och vädjande är : har någon länken ??? Mvh Doktor Demento Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted December 4, 2004 Report Share Posted December 4, 2004 Låter som Arméns Förevisning 2000....finns inte den DVd´n att köpa nånstans..hmm...får spana på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted December 4, 2004 Report Share Posted December 4, 2004 det fins en till som heter hells bells (ja, det är låten av ACDC som spelas) det är bara själva anfallet ur AF2000 filmen (från när artilleriet börjar skjuta ungefär) samt lite stillbilder innan Link to comment Share on other sites More sharing options...
[MPJ]Sgt.Ratchak Posted December 4, 2004 Report Share Posted December 4, 2004 Jag har förevisning 2000 på burken, den finns på vissa dc hubbar ibland. Jag kan iofs skicka den över icq om du vill, PM:a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Demento Posted December 5, 2004 Author Report Share Posted December 5, 2004 Tusen tack!! Jag tror at jag hittat den nu på dc++ , den är ca 380 mb stor. Jag får återkomma om det visar sig vara fel film. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
[MPJ]Sgt.Ratchak Posted December 5, 2004 Report Share Posted December 5, 2004 Det låter rätt, min film är oxå 380mb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted December 5, 2004 Report Share Posted December 5, 2004 Hittade en film med artilleri och pansar på ngn sida som hette unofficial swedish armor lr ngt jaja här är en länk till filmen iaf. http://www.mnett.net/video/hellsbells_eng.wmv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.