Jump to content

en KB elevs våta dröm....


bushman

Recommended Posts

iofs tror jag nog ingen skulle vilja gå in i denna lägenhet.

fast finge man bara sett till att han fick lite inspiration i sitt städande.

med tex ett par hundra belönade böj-sträck. borde väl få honom att klara sig efter ett par omvisitationer.

något stökigt hemma?

 

tror att vita handskar inte behövs..........

Link to comment
Share on other sites

Jobbade som målare innan nuvarande yrke. Skulle renovera ett par hundra lägenheter i ett gammalt ungkarlshotell i Stockholm. Dessa bilder påminner om den tiden. Vilken "flashback"  :huh:

Monumentet?

Vet faktiskt inte vad det hette, låg på Norra Stationsgatan. Byggdes om till studentlägenheter.

Link to comment
Share on other sites

Är det bara jag eller är detta en socialt utslagen alkis eller någon som skulle behöva komma in i det millitära några månader? Jag tror att denna personen skulle ha nytta av några månader där han får lära sig att skura lite och hålla ordning på sina saker. Ett plus är att han kan få trimma sin figur lite, det har många gjort på ett eller ett annat sätt. Han skulle ju även få lite roliga minnen i sin annars uppenbart depprimerade liv. Jag tror även att han skulle kunna vara det farligaste vapnet mot fattigdomen i Afrika tack vare sina burkar som är värda en hel del.

Link to comment
Share on other sites

Inget illa mot dig bushman, men vad fan gör du inne på exet.nu? Sidan med bilder på allt från dvärgporr till bännskador...  :winner:  ;)

jo det vet jag men jag får väl skylla på flashbacks och deras FNA.

om det nu är något större försvar.....

men som du säjer sidan har ju allt och det är ju som vanligt på nätet, du sjäolv som filtrerar.

om sedan någon laddat ner sidan på jobbet, och får någon it-samordnare på sig är det ju olyckligt, men då får man väl säja att man inte kan stava till expressen.

Link to comment
Share on other sites

Den där lägenheten vart ju riktigt välstädad i jmf med vad man sett i sitt fn korta men smått innehållsrika liv.

Har jobbat på flyttfirma i några år innan. Med blandat annat jobb för sociala och vräkningar för kronofogden. När 3:e saneringsfirman åtar sig ett jobb att sanera en lägenhet DÅ är det SMUTSIGT. Den lägenheten tillhörde för övrigt den sk yxmördaren i göteborg som härja runt litet för 2(?)år sedan.

Mat som legat i avstängt kylskåp i 3-4månader en varm årstid eller varför inte mänskliga fekalier lite varstans i lägenheten. Mögliga dito som härstammar ifrån katt alt hund har oxå synts till samt ex antal kanyler, sprutor osv osv.

Kul jobb? nä men det gav en lön den 25:e varje månad. Sen har man fått en hel del erfarenheter i livet. Bla sett individer som befinner sig allra längst ner på "trappan".. :winner:

Link to comment
Share on other sites

Eller en sådan här lite trevlig fläkt. Då blir man av med skiten OCH lukten

 

Plus lite annat....... men det säger vi inte B)

Det har du ju ifos rätt i.

Men frågan är om det inte är enklare att ge strategisk eldgivning med flygunderstöd av napalm, eller en A-Bomb eller liknande :huh::baskerFN:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...