Slipsen Posted November 16, 2004 Report Share Posted November 16, 2004 Hakar på F17 folket. Någon mer som ska rycka in augusti/oktober-05? Undrar dock om det utbildas både bassäk och strilsäk på F20 och vad avgör isåfall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenny Posted November 16, 2004 Report Share Posted November 16, 2004 har bestämt för mig att Flygbassäk inte utbildas på F20. Ska inte in som det men känner 2 st som ska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GODman Posted November 16, 2004 Report Share Posted November 16, 2004 Hej!! mitt första handsval är strilsäksgruppchef på F20..väntar fortfarande på slutligt besked från pliktverket. de utbildar endast strilsäk på F20, hoppas värkligen att jag kommer in kanske ses i framtiden MVH Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slipsen Posted November 16, 2004 Author Report Share Posted November 16, 2004 (edited) Själv fick jag besked för ett par dagar sedan! Hoppas att de har aimpoint på F20 Hoppas också att man kan få en chefsbefattning men det lär väl vara fullt hur mycket man än bönar och ber. Edited November 16, 2004 by Slipsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KD803 Posted November 18, 2004 Report Share Posted November 18, 2004 På F20 (eller LSS som det kommer att vara efter 050101) utbildas bara strilsäk. Dock så är det i dagsläget inte säkert att det kommer att tas in några värnpliktiga under 2005 mht FB04. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimitz Posted November 19, 2004 Report Share Posted November 19, 2004 tror inte någon kommer ta in vpl under hösten 05 för att 06 övergå till nya vplsystemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts