Statoil Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 ROTFLMAO! http://www.snabbstart.com/film.asp?download=130 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Haha! Det där va underbart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jed Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Gammal.. (Men den är kul ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[MPJ]Sgt.Ratchak Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Min katt har betett sig lite så ibland lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Gammal.. (Men den är kul ) Möjligt, men jag har aldrig sett den innnan. Riktigt jvla skitkul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljugtomten Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Älskar den där katten anfaller den stora hunden, och välter honom/henne ;) Det är precis så som mina katter gör mot varandra, bara det att denna hunden krävs det ju lite mer tyngd bakom att få omkull.. F.Ö. är min moders katter lika knasiga som dessa i videon, en av dem tar gärna genvägen över min mosters stora schäfer istället för att gå runt honom när han ligger på golvet ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 ROFLMAO Jag har kramp.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CfrHGB Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 VARFÖR KAN JAG INTE SE FLASH??? Därför att jag sitter på en för gammal Mac, förlåt, jag behövde bara avreagera mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmis Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Vilken härlig videosnutt.. Några av scenerna påminner mej om mina fyra egna katter som har ganska mycket hys för sej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmersson Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Ja tack där fick man sig ett gott skratt. Mina katter har väl gjort en och en annan tokig sak dom med.... Helmersson Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 En gammal goding som sagt. Bra film att titta på om man vill komma på bra humör... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.