Jump to content

Misanthropic Bitch


A2Keltainen

Recommended Posts

No-bars-held shock jocking var kul en gång i tiden. Nu är det bara tröttsamt. So she's got opinions... big deal, det har alla. Hon har ett extremt sätt att uttryck dem. Jaha... och? Det är en gimmick. Det finns ingen egenvärde i att vara lika social som truppmina med försåtsminering.

 

/J

Link to comment
Share on other sites

No-bars-held shock jocking var kul en gång i tiden. Nu är det bara tröttsamt. So she's got opinions... big deal, det har alla. Hon har ett extremt sätt att uttryck dem. Jaha... och? Det är en gimmick. Det finns ingen egenvärde i att vara lika social som truppmina med försåtsminering.

Hur mycket läste du egentligen på hennes sida innan du fördömde henne? Jag har läst allt på hennes sida, och inser att man kanske bedras av det första intrycket. Vem är det för övrigt som tvingar dig att läsa hennes sida om du inte vill det? Ingen, så om du inte roas av vad hon skriver, så kan du låta bli att läsa det. Visst är det fint med valfrihet? Jag tycker dessutom att hon i en del fall argumenterar på intressanta sätt för sina åsikter, något som åtminstone i mina retorikintresserade ögon gjorde sidan värd att läsa för min del. Var har du din sida med dina extremt välformulerade och genomtänkta åsikter? Eller är du för dum eller lat för att skapa en? Om du är det, så kanske du inte ska klaga så mycket på henne. Själv så är jag för lat för att skapa en sida, utan väljer istället att terrorisera folk här på SoldF och i min omgivning med min debattlusta. Hon fick i alla fall tummen ur röven och gjorde något, något som uppenbarligen både intresserar och roar en hel del människor, baserat på att hon exempelvis har över 4000 personer som prenumererar på hennes utskick av sina senaste alster.

Link to comment
Share on other sites

Hur mycket läste du egentligen på hennes sida innan du fördömde henne?

Jag har inte fördömt henne. Jag har yttrat min åsikt att jag anser den typen av sajter inte är något speciellt. Och om du inte står ut med min åsikt står det dig fritt i att skita i den till samma grad som det står mig fritt att strunta i TMB. Eller träffade det en öm nerv av någon anledning att jag visade svalt intresse?

 

/J

Link to comment
Share on other sites

Eller träffade det en öm nerv av någon anledning att jag visade svalt intresse?

Nej, men jag är bara allmänt väldigt trött på folk som gnäller på sådant som andra gör som inte direkt skadar någon, om de själva inte ens verkar försöka göra något lika bra eller bättre. Nu vet jag inte exakt hur mycket du läst av hennes skriverier, men jag misstänker att du inte läst alltför mycket. Jag tycker därför att det är en sak om du läst mycket av hennes skriverier och sedan fördömt henne, men att göra det efter en snabb titt på sidan anser jag vara fel. Om jag har fel, och du faktiskt läst en betydande mängd av hennes skriverier, så får jag lov att be om ursäkt. Du kanske inte heller ska lägga så mycket vikt vid hennes bittra stil, även om åtminstone jag finner den allmänt rolig, trots att den i dina ögon kanske är föråldrad och ocool, utan lägga mer vikt vid vad som döljer sig under stilen.

Link to comment
Share on other sites

Guest FN041957

Ah, fantastiskt!

 

En gång i tiden (läs: 98-99) hade jag MB:s sida som en stadig hållplats i internetdjungeln, men en disput med serverfolket tvingade henne att byta domännamn osv varvid jag tappade orienteringen till sidan. Sidan föll således i glömska fram tills nu, fan vad stort! :blink:

 

Hem till gamla nejder...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...