Lt P Posted November 8, 2004 Report Share Posted November 8, 2004 Jag tänkte passa på att lägga ut en efterlysning på tre lådor kepsar till ett värde av 7500:- som stals från den frivilliga musikkåren Fältpiparkåren - Livgardets Trumkår på Livgardet för ett par månader sedan. Kepsarna stals från vår lokal som stod öppen för stamrenovering under delar av augusti. Om det är någonstans en efterlysning borde fungera så är det ju här på SoldF där det finns tusentals av observanta falkögon. Om ni ser någon bärandes denna keps, eller om ni ser den til salu någonstans, så är den förmodligen stulen och jag skulle uppskatta alla tips. jag har själv designat och beställt den så det finns inga andra i omlopp. MVH Peder Peterson Kårchef Fältpiparkåren - Livgardets Trumkår Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runqvist Posted November 8, 2004 Report Share Posted November 8, 2004 Usch och fy! Till vilken nytta skulle de stjäla dem? Gah, vi får skicka arga MÖPar på dem. //Runqvist, spanar efter kepsar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.