Bravo One Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 Någon som vet vart man kan köpa fickor och delar till stridsbälte 304k? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 Kolla militaryshop... vet att dom har sålt 304:an tidigare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 Kolla här: http://www.billingedalen.com/index2.html 300 kr för komplett 304. Bara att plocka det man behöver och spara resten som reservdelar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 Vet inte hur det är på andra förråd men de brukar ha ett stort antal udda delar liggande som man brukar kunna tiga till sig, alternativt 50 kr. Det har aldrig varit något problem för mig iaf. Har snart två kompletta 304, saknar bara en väska till. (Vad fan jag ska med två 304 till vet jag inte men den som har han har) ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 Fu Dahlberg: Visst säljer de ännu delar till 304, jag var (faktiskt) där och kollade just det, men de skulle ha sketna 800:- för ett par fickor!!! LOL!! Varpå jag började gapskratta och "jamen, hur mycket ska ni ha på riktigt då..??" "det är vårt pris", så jag bara skakade på huvudet och gick därifrån.. 111 SSK bat: I vilket förråd kan du gå och KÖPA mtrl..?? Tigga kan fungera ibland...men "köpa"? Doftar bestickning, tycker jag.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 30, 2002 Report Share Posted September 30, 2002 Det är väl onödigt att kalla det bestickning. Jag skulle mer vilja kalla det en morot........ ;) eller em motivationshöjare Vilket förråd det gäller skulle jag aldrig avslöja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo One Posted October 1, 2002 Author Report Share Posted October 1, 2002 Får väl försöka med att ta med en tårta nästa gång man är inne på regementet =) Annars får man väl köpa någon av Recons delar till deras stridsväst, verkar som o mde flesta fickor passar även på 304. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts