Jump to content

HAL

Rickard N

Recommended Posts

Det var nog första gången jag känt mig riktigt gammal. :(

Jag fattade inte det komiska alls, det var ett program som kontruerade svaren åt Miranda85, så mycket förstod jag men drog inte ens på smilbanden.

Snart börjar jag väl prata om att det var bättre för och om hur illa det är ställt med dagens ungdom. :D

Det var nog första gången jag känt mig riktigt gammal. :(

Jag fattade inte det komiska alls, det var ett program som kontruerade svaren åt Miranda85, så mycket förstod jag men drog inte ens på smilbanden.

Snart börjar jag väl prata om att det var bättre för och om hur illa det är ställt med dagens ungdom. 0:)

Det är inte en robot som konstruerar svaren, Miranda_85 ÄR ett program/robot som lär sig efter hand.

Jag gäspade så att jag har träningsvärk i käken. Tyckte inte heller det var särskilt kul. Vill jag läsa en massa obegripliga och slumpmässigt genererade svar hade jag spenderat mer tid på Lunastorm. (Fjortis-svenska har aldrig varit särskilt lättbegriplig).

Jag var ju bara tvungen att busa lite så jag loggade in som Helena_85 och sedan klippte jag och klistrade in robotens svar.

Som: du säger: jag är känd som det när jag vände mig om för mitt namns skull och du har sett i min silverfärgade bil för hans skull, menar jag.

Hysteriskt roligt!!! :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...