Rickard N Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 Jösses jäklar... Fick denna länk av en kompis, har skrattat så hårt att jag inte kunde läsa på skärmen! HAL på ABchatten I sanning askul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThornBjorn Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 Haha! Det där va tamigtusan det roligaste jag läst på länge! Va jäkligt länge sen jag skrattade så mycket! Bra post!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 våldsamt roligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malfunction Posted November 4, 2004 Report Share Posted November 4, 2004 Det var nog första gången jag känt mig riktigt gammal. :( Jag fattade inte det komiska alls, det var ett program som kontruerade svaren åt Miranda85, så mycket förstod jag men drog inte ens på smilbanden. Snart börjar jag väl prata om att det var bättre för och om hur illa det är ställt med dagens ungdom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted November 4, 2004 Report Share Posted November 4, 2004 Instämmer med MalFunction, totalt kasst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LT Posted November 4, 2004 Report Share Posted November 4, 2004 Sanslöst roligt! Jag fastnade för "dennis"-raden. Helt sanslöst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted November 4, 2004 Report Share Posted November 4, 2004 Skitkul, och jag är ändå gubbe enligt alla förkommande regler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted November 4, 2004 Author Report Share Posted November 4, 2004 Det var nog första gången jag känt mig riktigt gammal. :( Jag fattade inte det komiska alls, det var ett program som kontruerade svaren åt Miranda85, så mycket förstod jag men drog inte ens på smilbanden. Snart börjar jag väl prata om att det var bättre för och om hur illa det är ställt med dagens ungdom. Det är inte en robot som konstruerar svaren, Miranda_85 ÄR ett program/robot som lär sig efter hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Jag skrattade så jag grät! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 Jag gäspade så att jag har träningsvärk i käken. Tyckte inte heller det var särskilt kul. Vill jag läsa en massa obegripliga och slumpmässigt genererade svar hade jag spenderat mer tid på Lunastorm. (Fjortis-svenska har aldrig varit särskilt lättbegriplig). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 Helt fanatiskt roligt. Längesedan jag skrattade så mycket åt något jag läst. Undrar vad de som råkade ut för det hela tänkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 Jag var ju bara tvungen att busa lite så jag loggade in som Helena_85 och sedan klippte jag och klistrade in robotens svar. Som: du säger: jag är känd som det när jag vände mig om för mitt namns skull och du har sett i min silverfärgade bil för hans skull, menar jag. Hysteriskt roligt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmis Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 Håller med dom talarna som inte förstod det komiska i det hela. Helt totalt värdelöst. :( Men det är tur att vi är änna olika.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monikander Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 Mata "botten" med lite MÖP språk alternativt YOF jargong så blir säkert tokroligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.