Erik_G Posted October 28, 2004 Report Share Posted October 28, 2004 Nu till helgen är det modellbyggartävling/utställning på Malmös teknik och sjöfatsmuseum. Är ni det minsta pojkaktiga och gärna tittar på stridsflygplan eller stridsvagnar, om än i miniatyr, så kom gärna dit. Det finns även möjlighet att handla byggsatser när man väl låtit sig inspireras av de utställda byggena. Museét har även en samuraj-utställning, så varför inte slå två flugor i en smäll. Glömde: http://www.c4-open.nu/ /Erik G, som kommer deltaga i tävlingen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bushman Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 när jag läste C4-open så trodde jag det gällde någon slags tävling mellan div MC-gäng, med målgång i rosengård Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAS Posted October 29, 2004 Report Share Posted October 29, 2004 Jag kommer nog sticka dit en stund och kolla lite, får se vad du kan då Erik /JAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.