Fu Kjellberg Posted May 29, 2002 Report Share Posted May 29, 2002 Någon som vet om någon firma i Sverige säljer den amerikanska 3-color BDU uniformen. Har letat runt på nätet men ej hittat någon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 29, 2002 Report Share Posted May 29, 2002 Hittade byxorna på garderoben http://www.garderoben.se/orderfo....a=falt% De va dessa du mena ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted May 29, 2002 Author Report Share Posted May 29, 2002 jepp. tack för hjälpen. lite dyra bara. nu är det bara jacka o mössa kvar att leta upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 29, 2002 Report Share Posted May 29, 2002 Jo 515,- e mycket pengar, inte direkt så att det är fin byxor som har på sig när man går ut ;) Försökte att svara på meddelandet du skicka, men din inkorg var full sa datorn så jag skicka ett till mejladressen istället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Fu Kjellberg. Kan du inte beställa dom från US Cavalry? Enligt katalogen kostar ett par byxor i din storlek $29,99 Eller det kanske inte blir billigare i slutänden ändå? The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted May 30, 2002 Author Report Share Posted May 30, 2002 har tänkt på det med. verkar lite omständigt bara. Tull o moms skall väl också läggas på eftersom dom inte tillhör EU. någon som beställt från utlandet som vet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Det där med att handla utanför EU kan vara lite av ett lotteri. Om man har tur och tullen inte kollar just ditt paket så slipper man att betala tull + moms. Beställde själv en Leatherman från USA och slapp betala nånting extra... Men bäst är ju om man räknar med tull + moms och senare kan man bli glad när det blir billigare än vad man tänkte sig... /TangoXray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 30, 2002 Report Share Posted May 30, 2002 Hittade byxorna på Silvermans(i England) oxå adress: http://www.military.co.uk/ Finns på products och vidare till "Military clothing", sen tredje sidan Kostar iofs £32,99, så det blir väl runt 500,- svenska plus frakt etc Jag har beställt CD-skivor ifrån USA 2 gånger, första gången slapp jag tull och moms(dem missa mitt lilla paket). Men nästa gång jag chansade, så åkte jag på tull, moms, inrikesfrakt och postförskott. Slutsumman var nästan tusen kronor för 3 CD skivor :( Detta var -98 och dem har skärpt kontrollen sen dess säger dem, men jag chansar inte igen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts