Rokare Posted October 26, 2004 Report Share Posted October 26, 2004 Godmiddag.. Har märkt att det på vissa sidor, bl.a Google och även SoldF ibland!!, finns en liten logga/ikon tillhörande sidan som visas i adressfältet. Kika på www.google.se för exempel.. Är det någon på detta, högst allvetande forum, som vet hur man lägger in en sådan logga/ikon på sin hemsida. Jag är, tyvärr, totalt nollad på programering och kör helt och hållet på MS FrontPage 2003. Jag vill minnas att det diskuterats tidigare här på forumet men jag har sökt och hittar tyvärr inte tråden... (Kan till och med varit jag som skapade den tråden... My bad... ) Tackar på förhand. GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted October 26, 2004 Report Share Posted October 26, 2004 http://www.favicon.com/index.jsp?id=Internet+Explorer /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted October 26, 2004 Author Report Share Posted October 26, 2004 Thanx.. Hittade lite andra sidor själv.. Blev lite lättare när man fick reda på att det hetter Favicon This subject may now leave the building... GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.