Jump to content

Kan ej se inlägg

Fu Kjellberg

Recommended Posts

När jag går in på tråden multiverktyg så är senaste inlägget från Cinnes 9/12 kl 21,05

Senast händelse står det 2sharp inlägg 10/12

Är det bara i min dator eller håller jag på att bli tokig?

Nej Fu Kjellberg, du är inte ensam. Jag fattar inte vad det är för fel. Det kanske är BlåGul som inte tycker om 2Sharp. :D

Tetade att lägga till ett inlägg då det tidigare varit så att inlägg blir osynliga tills någon lägger till ett till.........så var inte fallet.

Sedan såg jag att ämnet handlade om MF verktyg......vilket är lika med ekonomiska svarta hål då man endera tappar bort dem, eller gud förbjude använder dem ( då går de sönder). Svarta hålet har nu tagit över ämnet. Håller er därifrån, speciellt ni som väger mindre än 71 kilo.

Allvarligt talat får vi titta på det där, men jag har det stressigt ikväll..skall vidarebefodra.

PS jag anser att det end MF verktyg som går att använda är viktorinox varianter.

Ds

När jag går in på tråden multiverktyg så är senaste inlägget från Cinnes 9/12 kl 21,05

Senast händelse står det 2sharp inlägg 10/12

Är det bara i min dator eller håller jag på att bli tokig?

Nej Fu Kjellberg, du är inte ensam. Jag fattar inte vad det är för fel. Det kanske är BlåGul som inte tycker om 2Sharp. :D

Näää, Ing tycker inte om mig, han tycker jag är en snobb som köper mina knivar, och inte gör dem själv.. tounge.gif

baaa.gif