Jump to content

Fastkörning


os frontale

Recommended Posts

Benn there done that :rocketl:

 

I vårat fall fick föraren panik och luckade upp med vattenfylld vagn som

resultat. Men jag klandrar han inte vi hade ju ingen aning hur djupt det var

förrän efteråt. Det var ganska likvärdigt djup som på bilderna för oss med.

 

Man vart lite "skitnödig" när man braka igenom.

Link to comment
Share on other sites

Notera vilket förband som figurerar. Samt att dom INTE befinner sig söder om hallandsåsen. B)

Ja, vi får sluta skicka skåningar till Skövde för utbildning, ni kör bara sönder våra vagnar...

 

/me kastar en dräneringsplugg på Jake

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi får sluta skicka skåningar till Skövde för utbildning, ni kör bara sönder våra vagnar...

 

/me kastar en dräneringsplugg på Jake

Det är nog exakt precis vid sådana här tillfällen som det är bra att dränerpluggarna sitter i vagnen, och inte används som "kasta på jake" tillhyggen, eller vad tror du VC? :P

 

/Evil E

Link to comment
Share on other sites

Det är nog exakt precis vid sådana här tillfällen som det är bra att dränerpluggarna sitter i vagnen, och inte används som "kasta på jake" tillhyggen, eller vad tror du VC?  :P

 

/Evil E

Känns som de kvittar här om man har i pluggarna eller inte. Ser ut att vara rätt fuktigt i vagnen iallafall :clap:

 

Kanske var hkp-mek från Malmen som var ute o hade glömt vilket fordon dom satt i

 

"Vad hette det här nu då str... näää .... helikop... nä, lät inte bra det heller... ubåt, där har vi det!" :baskerPa:

 

EDIT: Känns lite onödigt att citera sig själv....

Link to comment
Share on other sites

Vad jag vet så har denna bild tidigare diskuterats här, bland annat varför man körde över sjön, istjocklek, hur man ser det är en sjö man åker över och inte en åker. Däremot ver jag inte hur man ska hitta tråden, alltså vad man ska söka på.

Link to comment
Share on other sites

Det är kul att vara på bergare man får se alla som har gort bort sig på garnisonen. Som vagnen ligger kan den ha klarat sig från att ta in vatten om inte får man byta all elektronik i vagnen. I övrigt är den inte alls svår att dra upp eftersom det bara är is i vägen men att fästa vajarna aj aj aj.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...