Nestor Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Det här börjar bli lite tjatigt nu... Som tur är verkar det inte vara en farlig person... Men ändå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 En samhälls fientlig person som sitter inne för vapenbrott anses som ofarlig... Det rimmar lite illa i mina öron. Jag undrar om det inte är så att dom helt enkelt inte har råd att jaga honom efter sommarens alla äventyr och dom kostnader de kalasen gjick på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 En samhälls fientlig person som sitter inne för vapenbrott anses som ofarlig... Det rimmar lite illa i mina öron.Jag undrar om det inte är så att dom helt enkelt inte har råd att jaga honom efter sommarens alla äventyr och dom kostnader de kalasen gjick på Personligen litar jag på deras bedömning. Aftonbladet säger att han är en av sveriges mest kända. Det säger dock inte mig mycket. Dom gjorde en lista med sveriges 20 farligaste nazister för några årsen, en bekant jag hadde under min tid som dum i huvvet va med på listan som stans nazist ledare och mycket farlig. Visst nån misshandel hadde han på sig, men han va varken farlig på det sättet eller nazist ledare. Samt att han lååångt (dvs några/något år före artikeln) lagt av helt med nazismen i princip. Så det AB säger och katten skiter lägger jag i samma påse. Litar mer på Polisens uppgifter i detta fallet, och alla andra fall för den delen. Självklart är det förgävligt att det händer och sådär. Men vi vet ingenting om personen, och vi vet att aftonbladet gärna överdriver och drar egna slutsatser lite hur dom vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Jahopp så länge lyckades dem hålla Klas Lund inlåst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted October 14, 2004 Report Share Posted October 14, 2004 Haha, hoho, hehe. Det här var bland det mest rubbade jag nånsin läst :P Uttalande med anledning av Organisationens ledares avvikande från tilldömt fängelsestraff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted October 14, 2004 Author Report Share Posted October 14, 2004 Kan inte den organisationen INSE att deras ledare DOG för 50 år sedan!!!?? Ber BlåGul om förlåtelse om jag gick in för djupt in i politiken <blågul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.