The Swede Posted August 30, 2002 Report Share Posted August 30, 2002 Jag var in på förrådet idag och bytte mina m/90 P byxor. Fick ut ett par sprillans nya, när jag kom hem upptäckte jag till min fasa att dom tagit bort facken i högra benfickan. Varför i hela H-Ets kolgruvor gör dom något så dumt? Det var ju perfekt att stoppa ner oleatpennor, maglite och bestick t.ex. i dom facken. The Swede *Skitsur* :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted August 30, 2002 Report Share Posted August 30, 2002 Jag kan ju säga att jag är sur för att jag inte har några m/90P alls... Så... allting är ju relativt... /TangoXray Edit: Blev lite fel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted August 31, 2002 Report Share Posted August 31, 2002 Att dom alltid ska paja bra koncept...FAAAAN.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted September 1, 2002 Report Share Posted September 1, 2002 Det är därför som man plockar ut gamla M/90P brallor med dem kvar SWEDE!! Kan faktiskt tänka mig en anledning. Nu mera fäster man mag-fickorna på kroppsskyddet (eller...?) och då finns ju det inte riktigt något behov av mag-fickor i höger benficka. Bara en tanke, någon som vet? EOD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted September 1, 2002 Author Report Share Posted September 1, 2002 Mitt problem var att det inte fanns så många i min storlek så jag fick ta vad som fanns. :( Ska nog gå tillbaka på måndag och be Göran om att få tillbaka mina gamla. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1314 Posted September 3, 2002 Report Share Posted September 3, 2002 Men varför i hela fridens namn lämnade du in dom för då?... Jag bara undrar liassom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted September 6, 2002 Author Report Share Posted September 6, 2002 Jag ville ha ett par i storlek 200/105 men dom hade bara storlek 200/95 så jag tog dom för att se om jag fick plats. Det fick jag inte. Jag har dock varit tillbaka och bytt tillbaka mina gamla byxor så nu är allt ok igen. Anledningen till att jag vill byta är att gylfen har gått sönder. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Jag ville ha ett par i storlek 200/105 men dom hade bara storlek 200/95 så jag tog dom för att se om jag fick plats.Det fick jag inte. The Swede Det var mig en stor pöjk! No offense. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 6, 2002 Report Share Posted September 6, 2002 Hmm du har stora byxor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PET Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 ...ni vet väl vad de säger om killar med stora byxor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 ...ni vet väl vad de säger om killar med stora byxor? ...de har ofta stor jacka också? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2002 Report Share Posted September 7, 2002 ...ni vet väl vad de säger om killar med stora byxor? .....hmm.....nää :0 ??? ;) Men jag kan ju gissa...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts