Rickard N Posted August 8, 2004 Report Share Posted August 8, 2004 Psykotiska diktatorer förena eder!!! Man kanske skulle ta och starta ett fackförbund. B) Det är vackert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Psykotiska diktatorer förena eder!!! Man kanske skulle ta och starta ett fackförbund. B) Det är vackert Det är SJUKT!!! HÖR NI DET SJUUUKT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Drar på en veckas semester nu, törs man lämna Fredrikoztan så länge, tänk om peonerna gör revolution. Detta har fått mig paranoid. Akula: Upphöjd ledare av psykotiska diktatorers fackförbund (PDF). Och innan ni frågar, JA vi avser att bilda en a-kassa i lämpligt skatteparadis. B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Jahapp... Nu har man flyttat The Colony of Deficient Soldiers till Plain of the chosen... Skitskoj att man kan göra en egen flagga ju! Skulle det inte vara kul om alla Plain of the chosen-stater hade flaggor som var liknande varandra...? Allt för att bre på sammanhållningen och SoldF-nördigheten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Vaddå, är det något fel på vår, det förenade apganska folkets flagga? Apghaniztan, Apghaniztan, zvo dunko alkohül. Apghaniztan, Apghanistan getzunthajt ghonnorhää. Utdrag ur United States of Apganistans nationalsång. Fritt översatt: Apganistan, Apganistan, fyll mitt hjärta med stolthet, Apganistan, Apganistan, Min kropp och själ dig tillhör. mvh Otho Melhara Kulturattache United States of Apganistan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinter Posted August 10, 2004 Author Report Share Posted August 10, 2004 "Vincelands is ranked 1st in the region and 24,287th in the world for Smartest Citizens" Det är bara att bocka och tacka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Hrrrmmmm, The armed republic of Gonnorrea har nu fötts, 5 miljoner välmående medborgare, funderar dock på att begränsa ders makt lite lätt faktiskt... /Edit: 24 stater ingår nu i plain of the chosen! Wohaaaaaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
5526 Viktor Ludvig Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 The Most Holy Empire of East Tamili har nu gått med i Plains of the Chosen. // 5526 - galen daiktator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Sjöstedt Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Och även den lilla diktaturen Dwarfville har flyttat till Plain of the chosen.. Dwarfville @ Akula - Var betalar jag in fackavgiften? Eller dras den automatiskt från min guldreserv? @ Kulturattache Otho Melhara - Tack för din översättning av er nationalhymn, jag läste först något slarvigt och tyckte det stod "Gesundheit gonorré" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 http://www.nationstates.net/cgi-bin/index....ation=lobboland Här är mitt lilla land. Glöm inte att rösta fram mig som statsminister i nästa val Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 @ Kulturattache Otho Melhara - Tack för din översättning av er nationalhymn, jag läste först något slarvigt och tyckte det stod "Gesundheit gonorré" Fy vilken förolämpning.. Det Apganska folket tar väldigt illa vid sig av en dylik skymf. Dwarfville kan dock reparera denna skada på våra länders diplomatiska förbindelser genom att bli medlem i UN och lägga en endorsement på Apganistan, Plain of chosens UN-delegat. Bazt Regharrz Major Fahiljure UN Embassador United States of Apganistan PS Apganistan har utnyttjat sin makt som lokal delegat genom att addera en punkt till Plain of chosens beskrivning. Vill tillägga att om ni kollar på resolutioner och förslag till resolutioner i UN och vill stödja/emotsätta er vissa resolutioner, skicka telegram till Apganistan så kan vi ha en dialog om det. Apganistan är er delegat, och jag röstar som mina supportrar vill (oftast, kanske). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinter Posted August 12, 2004 Author Report Share Posted August 12, 2004 Apganistan är er delegat, och jag röstar som mina supportrar vill (oftast, kanske). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Håkan Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 http://www.nationstates.net/cgi-bin/index....n=scanianhaakan ..:The Empire of Scanianhaakan:.. JAg har blivigt "UN Category: Psychotic Dictatorship" men mitt folk lever i fred å vällmående. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blindgångare Posted August 12, 2004 Report Share Posted August 12, 2004 kan inte vi ha en nästan likadan flagga allihop.... så kan man posta olika utgångsflaggor här........ eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 kan inte vi ha en nästan likadan flagga allihop.... så kan man posta olika utgångsflaggor här........ eller?? Varför då? Har alla europeiska länder likadana flaggor kanske? Däremot tycker jag att flaggorna ska i mångt och mycket följa den heraldik som riktiga flaggor har. Exempel på flaggor jag tycker inte följer gängse flagg-tradition är prsk och Greater Euphoria (vars kultur, tradition och harmonidepartement håller på att arbeta fram en ny sedan den flagga reklambyrån "Flaffy Banny" tog fram under mitten av 90-talet inte visade sig vara så lyckad.) Men det är hursomhelst bättre med en egen flagga än någon annans.. /E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 VÄNNER I NATION STATES! Jag har upptäck ett kul rollspel på deras forum: Under "International Incidents" är ett rollspel som heter "Portugeese troops prepare the invasion of Spain" Jag deltar redan. Jag frågar om ni vill hjälpa Spanien i deras kamp mot de Portugisiska hundarna? Väldigt kul rollspel faktiskt! Dock inte sååå realistiskt men rätt kul ändå. Tråden ligger en bit bak, så ta tålamod och leta igenom den forumsdelen. Vestern States väntar på erat deltagande, tillsammans kan vi befria Spanien (var skall vi annars åka på charter) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 typ till portugal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted August 14, 2004 Report Share Posted August 14, 2004 Eller södra frankrike Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted August 15, 2004 Report Share Posted August 15, 2004 Hej och hå, nu kan man ju tjacka på sig ett par virtuella JAS-45-flottiljer (för självförsvar, givetvis! ;) ) //Cesar Z. Cynick, Supreme Confederate Puck-Juggler of Blippmorpa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myran Posted August 15, 2004 Report Share Posted August 15, 2004 http://www.nationstates.net/cgi-bin/index....=display_nation Jahap, då hadde man sitt egna lilla ställe att semestra på :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted August 16, 2004 Report Share Posted August 16, 2004 Psykotiska Diktatorer... jag har sökt min framtid på annat håll. Jag har nu nöjet att meddela, Fredrikoztan är numera en Corrupt Dictatorship. Ligger mer pengar här har jag hört. Har också utökat min livvakt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Hej och hå, nu kan man ju tjacka på sig ett par virtuella JAS-45-flottiljer (för självförsvar, givetvis! ;) ) //Cesar Z. Cynick, Supreme Confederate Puck-Juggler of Blippmorpa JAS 45.. bah.. Mina JAS 40 UCAV slår dom.. varje dag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Care to make a wager? För övrigt observerar vän av ordning ett fel, ty obemannad verkar kärran ej vara. (Fast eftersom personen i fråga bär hjälm är närmare utredning av kön omöjlig, den är ju kanske bekvinnad och i såfall så stämmer beteckningen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Nu har Karezi blivit "Corrupt Dictatorship". Bara för att jag tyckte att alla skulle göra lumpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter_PB Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Militant!? JAVISST! Waxholm Gillar speciellt första meningen: "The Armed Republic of Waxholm is a tiny, safe nation, remarkable for its compulsory military service." Och ytterligare en fascist-liknelse: "Crime -- especially youth-related -- is well under control, thanks to the all-pervasive police force." Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Hmm Tydligen är omvärlden chockad över hur "The holy empire of DXL" tvingar sina medborgare till militärtjänst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 illa illa, har blivit degraderad till "Father Knows Best State" Låter ju som Sverige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Care to make a wager? För övrigt observerar vän av ordning ett fel, ty obemannad verkar kärran ej vara. (Fast eftersom personen i fråga bär hjälm är närmare utredning av kön omöjlig, den är ju kanske bekvinnad och i såfall så stämmer beteckningen ) UCAV = Unintelligent Comical Apganistanian Vehicle. I Apganistan har kvinnorna upphöjd status och slipper göra karriär eller militärtjänst. Bara de tar hand om barnen och lagar mat till de yrkesverksamma männen är allt ok.. ja och de bör föda många barn, helst killar med skägg.. /E Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Nu finns en region för alla soldf nationer.den heter Plain of the chosen. Lösenordet är : soldf... Välkonma. //Hendrix, Ûberkaiser The Vestern states och Jemtlandia Flyttade precis dit Vi är visst några stycken och nu kamrater kan vi göra våran dröm till verklighet. En soldf allians som tar över världen. Muahaha! edit Det slog mig att man kanske kan debattera förslag i UN här innan man röstar? Och att vi i den här tråden har vårat lilla "plain of the chosen" råd? edit2 Insåg just att det redan finns en message board som antagligen är smidigare att använda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C 2.a pjäs Posted August 30, 2004 Report Share Posted August 30, 2004 Konungariket Sodra More Sådär, konungariket Södra Möre finns, och har givetvis försökt ingå icke-angreppspakter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.