madog Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 www.punitiveshoes.com/. Jäntan fyller 18 imorron, kanske kan vara något för henne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Du ska inte slänga in ett par handbojor till dig själv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Hur exakt ni hittar den här typen av försäljningsställen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Vadå, smaken är väl som baken? (Smiskad!) Nä, jag gick in på hans länk, hittade en prisjämförelse med andra bdsmsidor, och sen var det bara att surfa runt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Nä, jag gick in på hans länk, hittade en prisjämförelse med andra bdsmsidor, och sen var det bara att surfa runt. undanflykter! Man ska stå för sina böjelser Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Hrrm. Jag vet. Men jag är ju så blyg. Mamma kan ju få veta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted August 4, 2004 Author Report Share Posted August 4, 2004 Du ska inte slänga in ett par handbojor till dig själv? Nja, kanske... Blir nog den här modellen i så fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 En kompis hävdar att de är bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 ja men vem vet... snart finns det säkert ett M-nr till de här sakerna också... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 www.punitiveshoes.com/.Jäntan fyller 18 imorron, kanske kan vara något för henne... Jag skulle vilja se nån gå soldatprovet i dom där skorna :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
PingisÖga Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 Hur mycket får jag av dig om jag någon gång kommer att göra lumpen ( om den finns kvar när jag kommer så långt ) om jag klarar av hela soldat provet med dom skorna :P (Observera att detta var ett skämt så jag inte blir utskälld för att tro att lumpen är en lek vilket den inte e hoppas jag) Mvh// Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.