Jump to content

Tvångströja

Recommended Posts

får jag fråga vad skillnaden på en autentisk och en riktig är?

Ursäkta den dåliga formuleringen, jag var nog lite trött... Jag tycker att ordet autentisk ofta också används för saker som ser riktiga ut utan att de är det, i detta fall alltså företag som syr upp tvångströjor bara för att "leka med" och inte att de även används i "skarpt läge".

Andra företag däremot syr upp tvångströjor som både används för lek och "skarpa lägen".

Vad tusan gör detta i materielplatsen?

Finns väl inga m-nummermärkta tvångströjor vad jag vet.

Helt klart ett materielinköp FM borde göra med andra ord.

Tvångströja m/05 i förstärkt nylon med camouflagemönster.. Man kanske rent av kan göra ett slags tvångströjetillsats till SV2K?

/E

Vad tusan gör detta i materielplatsen?

Finns väl inga m-nummermärkta tvångströjor vad jag vet.

Helt klart ett materielinköp FM borde göra med andra ord.

Tvångströja m/05 i förstärkt nylon med camouflagemönster.. Man kanske rent av kan göra ett slags tvångströjetillsats till SV2K?

/E

Används med fördel på nivå 4 och uppåt? :baskerPa:

Öh? Är det bara jag som tycker att det är EN ANING dyrt?

Se det också som att kvaliteten på de dyrare tvångströjorna antagligen är väldigt hög - en väldigt kraftig man hög som ett hus på adrenalin ska inte kunna slita sig ur dem. Gear från tex. Black Hawk Industries går antagligen sönder mycket lättare än dessa saker.

Tillverkningsserierna är antagligen också ganska små, och tom. kanske inte produceras i något låglöneland utan mer av små företag som syr hemma i sitt garage => högt pris.

Sedan tillkommer också att en del av dessa märken är ganska kända tvångströjemärken, så då tillkommer också kostnaden för att tex. köpa en äkta "valfritt varunamn".

Och jag antar att folk är beredda att betala rätt mycket för sånt här.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...