BA02 Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 Min bror är på jakt efter namnen till två olika spel som vi spelade på vår Vic64 för en himla massa år sedan. Kan någon hjälpa mig/oss? 1. Du kör skateboard och det är massa vägbyggen och annat som man skall akta sig för. 2. Det första spelet som vi skaffade, där du går i underjorden och skall rädda din flickvän, din katt och något mer. Man trampade på blinkande plippar i marken för att få börja därifrån. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raffsec Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 Skateboardspelet låter som Skate or die det andra vet jag inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kallenberg Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 http://www.oldgames.se/ kan du prova, med PC, dom gamla hederliga C64 spelen.. Stort register så det e bara o leta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA02 Posted July 22, 2004 Author Report Share Posted July 22, 2004 skaterock hette tydligen skatespelet. Kallenberg@ din länk funkar inte...kan det vara .com du menar istället? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kallenberg Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 skaterock hette tydligen skatespelet. Kallenberg@ din länk funkar inte...kan det vara .com du menar istället? Prova nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireFist Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 Andra spelet; flickvännen och blinkande grejer; Pitfall kanske? För övrigt finns det schyssta C64-emulatorer för PC... ;) /Robban Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caprice Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 Men äkta vara är ju bäst... Iaf i 10 min innan man har tröttnat..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA02 Posted July 22, 2004 Author Report Share Posted July 22, 2004 Tack för hjälpen alla. Kallenberg, deras sida måste legat nere när jag testade för det fungerar nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kallenberg Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 Tack för hjälpen alla. Kallenberg, deras sida måste legat nere när jag testade för det fungerar nu. Det e möjligt. Men kul e det iaf!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted July 24, 2004 Report Share Posted July 24, 2004 De rackarns spelen vill inte starta för mig, har jag missförstått hela grejen eller beror det på något annat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kallenberg Posted July 24, 2004 Report Share Posted July 24, 2004 De rackarns spelen vill inte starta för mig, har jag missförstått hela grejen eller beror det på något annat. Får du laddat ner emulatorn? Den ska starta automatiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akula Posted July 24, 2004 Report Share Posted July 24, 2004 Nej den startar inte, hur fort ska det gå har väntat ett bra tag. Kan det månne vara någon säkerhetsinställning i datorn som hejdar emulatorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kallenberg Posted July 24, 2004 Report Share Posted July 24, 2004 Nej den startar inte, hur fort ska det gå har väntat ett bra tag. Kan det månne vara någon säkerhetsinställning i datorn som hejdar emulatorn. Kan vara....vet tyvärr inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.