Patron Posted July 18, 2004 Report Share Posted July 18, 2004 Läste på en sida att M90 kängan har slutats att tillvärkas, kollade på "Arbesko" och de har heller inte den kvar där, så nu undrar jag vad som kommer bli ersättaren för den. Nån gång måste ju kängorna ta slut som är på lager idag. Nån som har en god aning om det? //Patron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted July 18, 2004 Forumsledning Report Share Posted July 18, 2004 Matriell ska vara i matriell-forumet *flyttar* /Kimster *vikarierande städtant* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riffel tittaren Posted July 18, 2004 Report Share Posted July 18, 2004 Arbesko har slutat. Men ett annat märke har tagit vid... Kängan kommer finnas kvar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patron Posted July 18, 2004 Author Report Share Posted July 18, 2004 Tack för städningen, tyvär glömde jag lämna pengar i vasen Undrar vilket märke som komer ta efter, Magnum vore något att hoppas. Någon kanske har ett hum? Tack //Patron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted July 18, 2004 Report Share Posted July 18, 2004 Spelar det egentligen någon roll om det är ett annat företag som tillverkar? Jag menar, kängan kommer väl tillverkas efter samma spec eller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted July 19, 2004 Report Share Posted July 19, 2004 Är det inte Sievi som numera tillverkar kängan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted July 19, 2004 Report Share Posted July 19, 2004 Jo, det är Sievi som tillverkar m90- kängan nuförtiden. Kängans kvalitet har ju inte förbättrats pga byte av tillverkare, om man säger som så... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patron Posted July 19, 2004 Author Report Share Posted July 19, 2004 Man kunde ju alltid hoppats på det, det är väl antagligen lite med pengar och göra också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts