Martel Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Jag mönstrade i mitten på maj. När får jag veta vart jag slutligen hamnar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan ES Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Jag mönstrade i mitten på maj. När får jag veta vart jag slutligen hamnar? Inom 3 månader efter det att du har mönstrat kommer det slutgiltiga beskedet. /Johan ES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batchkov Posted July 25, 2004 Report Share Posted July 25, 2004 Från ett par veckor till fyra månader enligt han som informerade oss på mönstringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valmet Posted July 31, 2004 Report Share Posted July 31, 2004 Jag mönstrade i mitten på maj. När får jag veta vart jag slutligen hamnar? för att göra dig lite orolig: du får kanske inte veta exakt var du slutligen hamnar förrän GSU:n är slut. observera att det finns en chans att det besked du får från pliktverket kanske inte kommer att införlivas. du kan få en ändrad tjänst pga körkort och annat. har flera på mitt kompani som fått ändrade tjänster pga körkort, efterssom vi kommer att köra lastbil många av oss. sen har jag för mig att t.ex. stridsvagnskompanier tar ut vilka som ska bli t.ex skytt, laddare respektive förare under gsu:n, så då gäller det att visa framfötterna där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts