Kenta Posted July 15, 2004 Report Share Posted July 15, 2004 För oss som står för underhållet på missonerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 15, 2004 Report Share Posted July 15, 2004 Nu förstår inte jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
APC-mannen Posted July 15, 2004 Report Share Posted July 15, 2004 (edited) EDIT: För Sverige i tiden. Edited July 15, 2004 by APC-mannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenta Posted July 16, 2004 Author Report Share Posted July 16, 2004 (edited) Underhållet består av verkstad, förråd, kök osv. En misson klarar sig inte långt utan detta folk. Edited July 16, 2004 by Kenta Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFC Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 NSE, För oss som gör misson på SNÉ? Jag förstår inte riktigt den här tråden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Underhållet består av verkstad, förråd, kök osv. En misson klarar sig inte långt utan detta folk. Neej. Det tvivlar nog ingen på. Hungrigt och trasigt skulle det bli. Var det bara det du ville ha sagt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Titta en Grekisk sallad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt Andersson Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Titta en Grekisk sallad! Nämen ser man på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Titta en Grekisk sallad! Nämen ser man på! Vad ser man på en sådan då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Titta en Grekisk sallad! Nämen ser man på! Vad ser man på en sådan då? Normalt sett feta, oliver, gurka, tomat, rödlök och sallad. Finns ju andra varianter. @Blågul. Stänga och låsa eller bara ta bort mitt inlägg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted July 16, 2004 Report Share Posted July 16, 2004 Titta en Grekisk sallad! Nu blev jag hungrig. Ska gå och titta på lite spagetti och köttfärssås, tillagat i köket där hemma. Stänger igen här så länge. Typ tills någon motiverar ett öppnande igen, eller tills jag blir less och kastar bort tråden. Det sistnämnda kan nog gå ganska fort (ca 24h), eftersom den var rätt kass. /BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts