LRRP Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 Följande bild ingår ingår i en delkurs inom "SOCOM intelligence". Det är EN sak som man som underrättelse gubbe skall upptäcka med den här bilden. Helikoptern är en AH 1S, tillhörande Bahrain. Hur många ser vad som är "fel"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 undrar jag vad det är som ligger på "taket"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 fasen att man kan så lite om HKP, vet ju inte vad som hör dit och inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 http://www.angelfire.com/ca4/hlmp/ah1sbahrain.jpg Bortsätt från att det är en byggsatts/modell (tror jag) så vet jag inte vad som felas med bilden… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LRRP Posted June 24, 2002 Author Report Share Posted June 24, 2002 Bannade Ing!!!! Såklart så var du tvungen att visa hur man ser källadressen till bilden! Japp det är en modell. Det främsta sättet att försöka visa att man har en ny flashig stridsvagn eller flygplan etc är att bygga en snygg modell och därmed lura fienden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SADDO Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 Bilden är ett bildmontage av en plastmodell...... Danne kom visst lite sent.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 Grymt välgjord måste jag säga, men den föll på eget grepp. Perspektiv och storlek stämmde inte i förhållandet underlag, HKP, moln.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpl8107 Posted June 24, 2002 Report Share Posted June 24, 2002 Annars om man vill linka till angelfire så ändrar man filnamnet från x.jpg till x.txt Då fattar inte spärren deras att det är en bild, o det funkar som det ska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted June 25, 2002 Report Share Posted June 25, 2002 AH1 S ska ha plana sidorutor. Verkar vara välvda på bilden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts