Jump to content

Fysträning?

Guest allan

Recommended Posts

Guest Free Willy
Finns det tid och möjlighet att träna kroppen under utlandstjänstgöring? Finns gym och/eller simbasäng?

Svar ja! Gym finns, gymnatsiksal, slinga runt campen. Ingen simbassäng. och visst finns det tid till det.

Finns det tid och möjlighet att träna kroppen under utlandstjänstgöring? Finns gym och/eller simbasäng?

Svar ja! Gym finns, gymnatsiksal, slinga runt campen. Ingen simbassäng. och visst finns det tid till det.

Det var väldigt vad du vet.

Det beror väl lite på var man är.

I Kosovo är jag säker på att det är ordentligt utbyggt vid det här laget men hur ser det ut i Liberia, Afghanistan etc.

Om man varit på plats ett tag brukar sådant vara rätt utbyggt men om det är en förstamission så är det oftast lite mer spartanskt.

The Swede :)

Guest Free Willy

Det var väldigt vad du vet.

Det beror väl lite på var man är.

I Kosovo är jag säker på att det är ordentligt utbyggt vid det här laget men hur ser det ut i Liberia, Afghanistan etc.

Om man varit på plats ett tag brukar sådant vara rätt utbyggt men om det är en förstamission så är det oftast lite mer spartanskt.

The Swede :)

Ja jag vet. Det jag rabblade upp finns i Kosovo, Afgahnistan och Liberia. Så var det med det. ;)

Man får inte glömma Camp Sleipners gryyymma poolanläggning  :o

Poolen på Sleipner räddade ju missionen. När vi hade nästan en månad utan att få komma ut och rulla var det riktigt skönt att kunna plaska omkring lite. Hygoff var dock inte lika nöjd, bakteriehärden i vattnet var ganska skrämmande.

Man får inte glömma Camp Sleipners gryyymma poolanläggning  :}

Poolen på Sleipner räddade ju missionen. När vi hade nästan en månad utan att få komma ut och rulla var det riktigt skönt att kunna plaska omkring lite. Hygoff var dock inte lika nöjd, bakteriehärden i vattnet var ganska skrämmande.

Vilken mission var du på? Vi kanske har delat däckring i poolen.. :P

Den var ju otroligt skön att ha i värmen, lite mycket klor ibalnd... Hatten av för stab/tross som orkade mecka med det :dong:

När jag var i Kosovo var det inte tillåtet med pooler. Men på Camp Tor Hov hade vi en jättefin "branddamm" med cirkulerande vatten, vilket byttes ut en gång i veckan. Givetvis var vattnet klorerat, för vi ville ju inte ha smutsigt vatten om det skulle börja brinna någonstans. B)

:baskerHV: YxBobo