Forumsledning Kimster Posted June 29, 2004 Forumsledning Report Share Posted June 29, 2004 Jaha Här bara lånar vi bilder utan att fråga ja.. jaja där ser man ajjabajja. Ska man stämma dem nu eller ?!? fast.. visst vi lånar av dem kanske ibland.. så .. hehe fast vi HAR FRÅGAT OM LOV.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAS Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 Skicka ett kravbrev till HKV, om de vill slippa stämningen så får de lova att inte lägga ner några förband eller spara mer... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta_virus Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 Skicka ett kravbrev till HKV, om de vill slippa stämningen så får de lova att inte lägga ner några förband eller spara mer... Håller med. Sedan Kan dom ta F15 i bruk igen :P Saknar den flottiljen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 SHHHHHHHHHH!!!! Detta är ett toppheligt projekt mellan FM och VISSA individer här på SoldF Mer får jag inte säga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted June 29, 2004 Report Share Posted June 29, 2004 Detta visar att det finns en konspiration. soldf är en sida där FM jagar över-MÖPar för att se till att dessa inte kommer i närheten av FM. samt att interna läckor inom FM jagas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted June 30, 2004 Report Share Posted June 30, 2004 Detta visar att det finns en konspiration. soldf är en sida där FM jagar över-MÖPar för att se till att dessa inte kommer i närheten av FM. samt att interna läckor inom FM jagas Jasså, men då är jag helt fel på det som jagar aspiranter till plutonen på forumet då ju......får kanske lämna tillbaka dem jag hittat?????? Attans....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnDoe Posted July 1, 2004 Report Share Posted July 1, 2004 Jag tror tametusan att Mil.se har bytt från Soldfs lilla märke till ett eget Jag är ingen datorfreak så jag kan inte lägga upp den här men kolla på mil.se skitcoolt John Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted July 1, 2004 Report Share Posted July 1, 2004 Jag tror tametusan att Mil.se har bytt från Soldfs lilla märke till ett eget Jag är ingen datorfreak så jag kan inte lägga upp den här men kolla på mil.se skitcoolt John Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted July 1, 2004 Report Share Posted July 1, 2004 Detta visar att det finns en konspiration. soldf är en sida där FM jagar över-MÖPar för att se till att dessa inte kommer i närheten av FM. samt att interna läckor inom FM jagas Det är därför som så få medlemmar på forumet lämnar ut sina riktiga namn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted July 1, 2004 Author Forumsledning Report Share Posted July 1, 2004 Jamen visst har de bytt. hehe jaja, asså de fick gärna låna bilden. Det blir ju bara dummare om man byter sådär ;) Jaja, det är lungt webmastern, eller vem det nu är som tar hand om allt grafikfiffel på mil.se Tänk bara att även om ni har koll på mycket så har dett forumet koll på er B) inget undgår forumets skarpa kritiska öga. Kimster önskar mil.se teamet glad sommar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.