madog Posted June 27, 2004 Report Share Posted June 27, 2004 Det här testet kom för snart ett år sedan, men jag antar att inte alla har gjort det, så därför gör jag här lite reklam för det. Kan vara ett bra sätt att komma underfund med sina egna eller någon annans eventuella alkoholproblem (eller växande sådana). www.alkoholprofilen.com Testet tar en liten stund (kanske 5 - 10 minuter), men det är värt mödan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Oj vad jag vill bli våldsam på jeppen som gjort flashgrafiken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Jag såg inte värdet i det för min del. Idiotfrågor för resultatet stämde inte riktigt in på mig(det var för snällt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted June 28, 2004 Author Report Share Posted June 28, 2004 Jag såg inte värdet i det för min del. Idiotfrågor för resultatet stämde inte riktigt in på mig(det var för snällt). Jovisst, alkoholpåverkan är väldigt individuell, men testet kan ändå ge en glimt om hur man ligger till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta_virus Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 jo. det stod att man tål mycke alkohol... tell me about it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Carlsson Posted June 28, 2004 Report Share Posted June 28, 2004 Oj vad jag vill bli våldsam på jeppen som gjort flashgrafiken... Word Orkade med den till första frågan innan jag fick tuppjuck och stängde ner skiten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.