Jump to content

Midsommarafton 2004

Adam Wilhelm

Recommended Posts

Svaret stavas Jobb! Skall jobba i morn, tidigt. "Jättekul"

"för övrigt anser jag att midsommarafton är överskattat" som Cato d.ä. sa.

Det enda som är speciellt är man träffar massa folk man inte brukar träffa, men endå. Jaja, då har jag motbevisat mig själv!

@Adam Wilhelm

Varför är du själv här!?

Jobbar natt på psyk till klockan 8..

Dessutom inföll min födelsedag också på midsommarafton.. Vissa tycker man är galen som jobbar då men jag är bara måttligt förtjust i att fira min egen, andras är mycket roligare. Då får man ju köpa / fixa / sno ihop elaka presenter! Det är synnerligen roande! Sista kompisen som fyllde år fick ett tandemhopp. Inte så elakt kanske, men han har öppnat mina tidigare presenter med tång i skydd under bordet.. :tveka:

Fyra nätter i en fin midsommarkommendering...

Första natten var jag i Halmstad, lugnt i hela länet. Åkte VW-buss och hade kul! :unsure:

I natt, (Midsommarafton), var jag i Falkenberg, det var lugnt i Falkenberg men mycket att göra i Halmstad och Varberg. Jag fick dessutom inte åka i bussen utan fick åka vanlig polisbil... :(

Natten som kommer skall jag återigen vara i Falkenberg för att stävja brott och upprätthålla lag och ordning. Vi börjar med att kolla ordning och nykterhet på Grand Hotel, och det har absolut inget att göra med deras storbildstv/projektor... ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...