Jump to content

The Swede's Armour Page har flyttat

Recommended Posts

Don't want to rain on your parade men bilderna ser just nu ut som en attack från röda korset... :wub:

EDIT: Skriver som jag ser ut...

EDIT2: Kanske bara är för att jag sitter på ett Mac-system som inte vet hur man uppför sig (?)

Edited by C DK012

Siten är gjord mha det < IRONI >eminenta</ IRONI> html-redigeringsverktyget MS Word, så ni vill inte veta hur koden ser ut :rockon:

Vår dyre broder Thord får ta och lära sig lite riktig hå-te-em-el så att sidorna något så när följer vedertagna standarder :rockon:

/E

Siten är gjord mha det < IRONI >eminenta</ IRONI> html-redigeringsverktyget MS Word, så ni vill inte veta hur koden ser ut :rockon:

Det kan förklara varför det inte blev html, utan något annat (vml tror jag).

Hur som hellst garanterat oläsbart, både för mig och min browser. :(

Ber om ursäkt för mina begränsade kunskaper i HTML.

Sidan är endast överförd till ett nytt konto på samma web-hotell så det är inga förändringar gjorda i själva sidan.

Jag ska, när tid finnes, försöka lära mig HTML och göra om sidan men när det blir vet jag inte. Erik, du får komma upp och hjälpa mig. :rockon:

The Swede :rockon:

Du får väl bestämma dig för om det är en viktig sida att titta på och lösa problemet :P

Jag kan bestämma åt er.. det ÄR en viktig sida, byt browser :blink:

/E

Exakt, och det lär ju finnas hoper av digitalkunniga MÖP:ar häromkring, en muta i stil med "privilegium att få borsta bort rost från 302H och behålla i en fin glasburk med 90-mönstrat lock" skulle nog åstadkomma en hel del gensvar! :P

Sidan fungerar utmärkt för mig.

Edit: Tog bort lite. Jag är kanske inte så lustig som jag tror att jag är. Självcensur ÄR bra.

Edited by Axial
Exakt, och det lär ju finnas hoper av digitalkunniga MÖP:ar häromkring, en muta i stil med "privilegium att få borsta bort rost från 302H och behålla i en fin glasburk med 90-mönstrat lock" skulle nog åstadkomma en hel del gensvar!  :P

Hmmmm, känner mig inte alls träffad ;)

,O xteam (som grejat PBV302.nu)

• 4 years later...

The Swedes armour page har nu gått i graven.

På grund av bristande kunskaper i HTML har jag inte kunnat utveckla sidan på det sätt jag vill och den har legat i träda i ett antal år.

Misströsta dock inte för bilderna finns kvar på nätet, i stort sett ALLA mina pansarbilder kommer att komma upp på Prime Portal istället.

Det finns nu elva olika fordon upplagda på Min Prime Portal och det kommer mer så fort Don hinner lägga upp dom.

The Swede :)