Snygg_Stark_Smidig Posted June 12, 2004 Report Share Posted June 12, 2004 (edited) Jag sökte men jag fann ingenting som tillfredställde min fråga. Jag bara undrar vad som är hårdast jägare vid K3 eller K4. Man blir ju lätt förvirrad av allt skitsnack som är därute och jag är inte ute efter att någon ska klanka ner på något förband. Vad jag förstår så är K4 mer att bära utrustning långa sträckor ock K3 kanske lite mer att vara först på plats. Samt att K4 är ett snöhelvete. Så vad är hårdast eller kanske det är likadant?? -------------------- Inget jävla skitsnack om varandra utan ärlig diskussion Edited June 12, 2004 by Snygg_Stark_Smidig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted June 12, 2004 Report Share Posted June 12, 2004 Greger, har du druckit starkt redan ikväll? Hur som helst. Snömongolerna i Västervik är hårdast, för de går i träskor från augusti fram till april. Eller om det var Lerslaktjägarna i Morjekk, eftersom de inte får sova under hela sin slutövning som varar från 27:e januari till muck, i juli. Usch, nu var jag dum. Det går nog helt enkelt inte att säga vilka som är hårdast, eller vilka som har det tuffast. Nu har jag provat på att vara signalist ett tag, och...det var skit. Sitta och skicka dartmeddelanden när resten av plutonen bygger bro var ett helvete. Att gå 4 mil om dagen med 48 kilo packning kanske är skitnajs istället för att lära sig 100 ryska glosor varje dag. Så, istället för att diskutera vidare och bli ovänner om vem som ÄR hårdast...så låser jag igen här nu. Puss /BlåGul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts