Guest Star Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Jag har fått platsen som bevakningssoldat på F17 (tror jag det var) i Ronneby/Hässleholm men jag är sugen på att försöka få byta till något med lite mera fart så att säga. Jag kollade upp skyttesoldat men det visade sig att man helst skulle se ganska bra då och då jag har ganska starka glasögon/linser så insåg jag att det skulle nog aldrig gå att få byta dit. Så nu undrar jag lite vad för fler alternativ det finns? Fick ganska vettiga resultat på alla test och liknande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brunk.dunk Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Om du skriver dina mönstringsresultat så finns det folk här som kan hjälpa dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Neo] Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Det kunde ha varit jag som skrev det där. Jag ville bli skyttesoldat eller stadsskytte men min inskrivningsförättare sade att det inte gick pga att jag bär glasögon. Blev preliminärt placerad som bevakningssoldat på P18 Gotland. Och nu vill jag byta till något med mer fart... Men det beror på hur det är på Gotland, ska nämligen ringa och höra imorgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Star Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Om du skriver dina mönstringsresultat så finns det folk här som kan hjälpa dig. Styrka: 5 Kondition: 7 Uhm.. Kommer inte ihåg det totala resultatet på intelligenstestet men det var inte särskilt dåligt, 9 på svenskdelen och 6 på mattedelen och stresstestet gick bra. Ledsen att jag inte kommer ihåg mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raffe Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Om du skriver dina mönstringsresultat så finns det folk här som kan hjälpa dig. Styrka: 5 Kondition: 7 Uhm.. Kommer inte ihåg det totala resultatet på intelligenstestet men det var inte särskilt dåligt, 9 på svenskdelen och 6 på mattedelen och stresstestet gick bra. Ledsen att jag inte kommer ihåg mer. Du fick ett papper med dina resultat efter att du mönstrade. Har du tittat på det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts