Jump to content

Recommended Posts

Då är det bara en vecka kvar.. Sen hoppar man på tåget mot P10 B)

Det känns lite konstigt men jag tror det ska gå bra, det enda jag är orolig för är att det ska vara mygg- och fästingtät sommar.. och varmt.. och jag ska lira runt i 90P hela dagarna.. :P

Aja wish me luck!

:ph34r:

Guest strvkomp
Fan va synd! tycker att de vanliga fältjackorna ser otympliga ut och verkar onödigt tunga. Har fått höra att GB får kortare fältjackor, varför vet jag inte, men det är alltså fel? :camo:

Vaddå otymplig och tyngre? Det äv snarare så att 90p jackan är tyngre då den har två lager tyg samt har axel och armbågsvadering. För det du ska hålla på med, dvs skyttestrid så är M/90 synerligen bättre lämpad.

Guest Dedicated
Fan va synd! tycker att de vanliga fältjackorna ser otympliga ut och verkar onödigt tunga. Har fått höra att GB får kortare fältjackor, varför vet jag inte, men det är alltså fel?  :baskerKav:

Vaddå otymplig och tyngre? Det äv snarare så att 90p jackan är tyngre då den har två lager tyg samt har axel och armbågsvadering. För det du ska hålla på med, dvs skyttestrid så är M/90 synerligen bättre lämpad.

Samma gäller ju M90P-byxorna; man har dessutom en tendens att fylla de mycket större och fler fickorna med allsköns bråte vilket gör dem om möjligt ÄNNU tyngre!

Guest strvkomp
Samma gäller ju M90P-byxorna; man har dessutom en tendens att fylla de mycket större och fler fickorna med allsköns bråte vilket gör dem om möjligt ÄNNU tyngre!

Word!! :clap: