Fallschirmjager Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 http://www2.blocket.se/view/2675243.htm?l=0&c=1&city=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 *ASGARVAR* Kan ju varea lämpligt som skydd mot inbrottstjuvar ,-) Stod ett gäng sådana utanför High Chapparall någon gång på slutet av 70 talet början av 80 talet kanske en av dessa.. MEn litet löjligt pris på dme dock... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Underbart att ha hemma och putsa på! Såg lite rostig ut, tänk vad lite kärlek och vapenfett skulle kunna göra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 Jag tror att det där är samma pjäs som såldes i Nostalgia för ett par år sedan. Fast då har jag för mig att priset var typ 4000 kr. Skulle faktiskt inte vara helt oballt att äga en sådan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted June 9, 2004 Report Share Posted June 9, 2004 Men... Det är ju bara rostigt skrot? Helt obrukbar också sägs det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FK H Posted June 9, 2004 Report Share Posted June 9, 2004 Man kanske skulle kunna övertala frugan om att få köpa den och plantera några blommor i eldröret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts