SFC Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Bläddrade igen lite bilder på min burk och hittade den här från en joint ptrl med ett förband ur 76 LLDIV från Pskov, inget ont om ryska fordon men det är iaf en bra bild... Min kompchef ser ut att gärna vilja hjälpa till... och den ryske soldaten till vänster ser inte allt för nöjd ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Påminner om bosnien när ryssarna kom och en rätt skum svensk major jag skjutsade sade: Hmm titta där, ryssar ! dom skulle man vilja titta närmare på, genom riktmedlen. Sedan höjde han sin AK 5 och siktade mot dem och lät: pang pang, pang träskmännen faller för major XXXXX välriktade eld. Då blev jag rädd och gick iväg en bit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Det förstår jag.Jag har ett par frågor,hur kunde han hamna i bosnien och hur F-N kunde han bli major!? Har Swedint noll koll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFC Posted July 9, 2002 Author Report Share Posted July 9, 2002 Har Swedint noll koll? Och på det svarar vi ett rungande JA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Det är inge svårt. Sånt där beteende går juh att stänga av när det behövs. Och det är tyvärr direkt obra, för sådana där Majorer är inte alltid bra, enligt min mening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 tja det var nån lite för gammal "stabs" major med lätt röd näsa om ni förstår vad jag menar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandersson Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Hehe sånna kan väl vara roliga ibland..=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts