Vildmannen Posted June 5, 2004 Report Share Posted June 5, 2004 Jag såg just bilder från Stockholm Maraton på nyheterna. Undrar vem det var som sprang med en m90 hjälm på skallen och grönmålat ansikte. Någon MÖP härifrån SoldF? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gugge Posted June 5, 2004 Report Share Posted June 5, 2004 Hörde talas om det men jag såg det inte själv, garanterat en soldfare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gator Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 Såvitt jag kunde se hade han (hon?!) någon typ av hemgjord vapenatrapp, sannolikt vikt och längd motsvarande en AK5. Även stridsutrustning då får man väl anta... Undrar hur långt han kom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdamKalle Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 Kan ju vara något befäl också, på varenda regemente finns det ju många som är tillräckligt galna för att ge sig på något sådant. Edit: Det är ju inte otänkbart att en vadslagning är inblandad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 Jo, stockholm maraton har alltid varit något av en folkfest. Nästan varje år har det ju varit någon som sprungit (ja, han kom i mål) iförd frack. Jag hade frack på min bal igår och jag kan lova att det är varmt så in i h-e! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Enligt min kompis som sprang var det ett gäng från Militaryshop i m90 stridsutrustning. Kan ju bara fantisera om hur tung man är i benen efter dryga 4 mil i den utrustningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.