Vildmannen Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 http://www.sr.se/p1/sommar/ Några man ska lyssna på; Ingmar Bergman, Fredrik Reinfeldt, Micke Persbrandt, Kjell Sundvall Mer tveksamma; Frida Blom, Kristina Lugn, Lars Norén, Bosse bildoktorn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Mer tveksamma; Frida Blom, Kristina Lugn, Lars Norén, Bosse bildoktorn Vafalls!!! Bosse bildoktorn aeger!!! Bergman kan jag hålla med dig om, han ska man lyssna på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cullipop Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Bosse Bildoktorn "lyssna på honom och paja din bil" borde bli hans motto... Vissa av hans idéer är vansinniga, som att hälla socker i oljan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Nu var det ju inte någon idé han hade utan han skulle bara bevisa en Volvo 140as (eller var det amazon) hållbarhet, och sa att det var inget man skulle pröva hemma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Frida Blom skall jag nog lyssna på... Om inget annat för underrättelseinhämtning... "Know your enemy" Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Bosse! Bosse! Bosse! Ett med svenska folket! Finns nog få med så stora motorkunskaper som han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EMK Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Finns det någon roligare än Bosse "The Madman" Bildoktorn. Om man inte har kul åt det programmet har man skev uppfattning av omvärlden. Sen så säger jag ju bara att det är en fröjd att höra Mikael Persbrandts röst..... B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted July 10, 2004 Report Share Posted July 10, 2004 Sitter just nu och lyssnar på Fredrik Lindström. Mycket intressant och hörvärt! Någon som hörde Frida Blom och hur hon skötte sig igår? Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kill Posted July 10, 2004 Report Share Posted July 10, 2004 Leif GW Person får man ju inte missa, kan bli intressant. Dessvärre missade jag Fredrik L, men men :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vildmannen Posted July 10, 2004 Author Report Share Posted July 10, 2004 Dessvärre missade jag Fredrik L, men men :( Har man missat nån sommarpratare så kan man lyssna på programmet igen via nätet http://sr.se/p1/sommar/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 10, 2004 Report Share Posted July 10, 2004 Ni får ju inte missa att lyssna på Felix Herngren. Hejdlöst roligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 Hm, Regina Lund verkar ha gjort ett bra program till AB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.