Jump to content

Piratflagga

BlackIce

Recommended Posts

Tja ba,

Söker efter en piratflagga model stor, ungefär storleken av en "normal stor" flagga att ha i flaggstången.

Jag vet.. Aningen udda men jag har länge sökt efter en utan framgång B)

Edit:

:((0:) i Markan skulle den ligga

Tja ba,

Söker efter en piratflagga model stor, ungefär storleken av en "normal stor" flagga att ha i flaggstången.

Jag vet.. Aningen udda men jag har länge sökt efter en utan framgång  B)

Edit:

:lala:  8-/ i Markan skulle den ligga

Eller kan du titta på den här länken och läsa lite om piratangrepp i veckan som gått och begrunda ifall det är en "kul" symbol du hänger upp. Finns även en del annat intressant där.

En pirat är en pirat...

Veckans piratrapport

Eller kan du titta på den här länken och läsa lite om piratangrepp i veckan som gått och begrunda ifall det är en "kul" symbol du hänger upp. Finns även en del annat intressant där.

En pirat är en pirat...

Veckans piratrapport

intresting.jpg

Alltså visst är det tråkigt med pirater. Men om man inte ser charmen i det hela..Du kanske tycker att Piratfilmer också borde förbjudas? Ingen gillar krig heller, så det är kanske lika bra att lägga ner SoldF.com också?

"16.05.2004 at 0715 UTC in position 13:06N - 080:22E, outer roads, Chennai, India.

Eight pirates armed with long knives and choppers attempted to board a bulk carrier from stern. Alert duty A/B raised alarm and crew mustered. Pirates aborted boarding and fled. Chennai port was informed via VHF."

Wow, det var välutrustade pirater... Helikoptrar...

@ Ramius

Okej då vet jag vem jag inte ska bjuda på mitt piratkalas 

BAAhahaha!! antingen är jag jävligt trött, men det var fan någon av de roligaste dissar jag sett på länge! :ph34r::ph34r::lol::lol:

Edit: Full i pekfingervalsen

Pirater är manligt.

Vi har en i släkten, han ligger begravd på Kuba.

Han var verksam i slutet på 1700-talet och har det fruktade :lol: namnet

Nils Nilsson, allt enligt kyrkböckerna.

Ungarna tycker att det är jättehäftigt, det kan vara bra att ha något genetiskt att skylla på då man spårar ur .-}

:)

Hey jag kom ju på att jag också har pirater isläktet. Eller ja en kapare men det är ju samma sak. Gullik heter han

...Är det han på din avatar? :P

Inger & Anker Krog, pirat til alt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...