|lj| Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,480161,00.html Såå smarta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Vad ska man säga?? Helt sanslöst att ehhmm ja..nånting Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Åhhh, kolla älskling!!! Nu börjar den växa sådär igen... Jag fattar det inte, det är varenda gång jag skrubbar dig på ryggen... Ska man skratta eller gråta?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scribe Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Hur dum kan en människa bli???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Tja, jag visste inte hur man plockar isär en ak5 innan någon visat... som en rikigt pissig målbild av hur det kan ha varit Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kill Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Kom igen nu gubbs. Varför skratta åt dem och kalla dem dumma? Jag tycker det är tragiskt och jävlit synd om dem. Här är kanske en förklaring till problemet: "We are not talking retarded people here, but a couple who were brought up in a religious environment who were simply unaware, after eight years of marriage, of the physical requirements necessary to procreate." http://www.ananova.com/news/story/sm_95794...uirkies.sexlife Kalla föräldrarna eller eventuellt sexualupplysningen dumma i huvudet istället för paret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 De kommer ivarje fall ha en rolig tid framför dem!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Hmm. "Borde" det inte vara en naturlig instinkt att producera barn? Jag själv lever ju i tron att det är som i filmen "Den blå lagunen" - två kusiner(?) blir strandsatta på en öde ö i tidig ålder (7-8 år), och fattar tycke för varandra och till slut föds en liten kotte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerL Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Att en tidning som Aftonbladet kan sjunka så djupt. Detta är inte något annat än väldigt dåligt journalistik. Vad har detta för något nyhetsvärde? Lennartsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
|lj| Posted May 23, 2004 Author Report Share Posted May 23, 2004 Att en tidning som Aftonbladet kan sjunka så djupt. Detta är inte något annat än väldigt dåligt journalistik. Vad har detta för något nyhetsvärde? Lennartsson Jag frågar mig då, Hur ofta har aftonbladet något av nyhetsvärde (läs, en artikel där de är objektiva och inte försöker kasta skit på någon) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gorg Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Väljer att inte tro på historien, verkar så kraftigt överdriven. Det kan bara inte vara sant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest järv Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Äh djuren i skogen har inte gått någon kurs och de vet hur man gör. Möjligen skulle jag kunna köpa historien om det berodde på att de hade skamkänslor eller nåt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vakten_F4 Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Tror nog att jag aldrig kommer sluta förvånas över religiösa människor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 asså... jag... jag vet inte... helt /&%¤# otroligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ollevarm Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 hahhahahahhahahahahhahahahhaahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strvkomp Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Det här kan ju inte vara på allvar... ...eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 Man blir förvånad över människor. Men att det skulle hända i Tyskland? Porrens förlovade land. Trodde inte det gick o visstas där utan utsättas för någon form av "sexual upplysning". Men alvarligt det borde ju vara någon naturlig instinkt som sparkar igång verksamheten även om man aldrig har "lärt" sig hur det ska gå till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 alltså, det låter för dumt för att vara sant...ok, dem var uppväxta väldigt religiöst och så, men var ju trots allt 36 respektive 30 år om jag inte missminner mig...bör ju ha kollat på tv eller läst någon form av tidning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 alltså, det låter för dumt för att vara sant...ok, dem var uppväxta väldigt religiöst och så, men var ju trots allt 36 respektive 30 år om jag inte missminner mig...bör ju ha kollat på tv eller läst någon form av tidning... Nja... Var inte så säker på det du. Det finns många religiösa sekter som inte tillåter TV, radio, tidningar, osv, så jag tror nog att folk kan leva hela liv utan att veta "hur man gör". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Nja... Var inte så säker på det du. Det finns många religiösa sekter som inte tillåter TV, radio, tidningar, osv, så jag tror nog att folk kan leva hela liv utan att veta "hur man gör". Jo men just detta fall verkar konstigt då paret faktiskt vart iväg till en fertilitetsklinik för att kolla upp detta, varför skulle man få tillåtesle till detta i en sådan sekt? edit: ok det kan vara gjort i smyg, men dem måste ju ha lite koll med tanke på att dem vet vad en sådan klinik gör... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWJ Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Och dom kallar oss för die dume Schwede.... MVH SWJ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Tycker det är orättvist av vissa att kalla dem dumma. Dem kanske kan ses som korkade i våra "kloka" ögon. Men om man inte fått lära sig en sak eller fått vetskap om det samma. Ja då blir det det svårt. Tror det är ruskigt svårt för oss att sätta sig in i deras, troligen "hårda" uppväxt. Det står ingenstans att alla vet hur man repoducerar sig. Så bii najs!!! Alla kan skatta sig lyckliga att dem inte växt upp under samma förhållanden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Som någon redan påpekat: Låt oss alla glädjas åt att paret har minst åtta års förlorat gängande att ta igen. Go for it!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Hmm. "Borde" det inte vara en naturlig instinkt att producera barn? Jag själv lever ju i tron att det är som i filmen "Den blå lagunen" - två kusiner(?) blir strandsatta på en öde ö i tidig ålder (7-8 år), och fattar tycke för varandra och till slut föds en liten kotte. håller med! är det inte en medfödd "talang" hur visste då grottmänniskorna hur man gjorde det??? Dessutom har ju AB en förmåga att överdriva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.