linde Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Goddagens! Om ungefär ett halvår så rycker man då in i lumpen till P10 ( Strängnäs ) som Bevakningssoldat/bilförare ! Var rätt mycke emot allt vad lumpen heter från start men de verkar kunna bli både intressant och roligt detta (får ja hoppas!). Nu skulle de kunna bli ännu roligare ifall du som själv ska göra denna tjänst vid denna tidpunkt (start Feb 2005) skriver här! Kikat lite på lumpen.nu men inte hittat så mycke folk (än) där... Hade! /Linde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 (edited) välkommen till forumet! Jag ser att du har gjort det alltid lika uppskattade "starta ny bevakningstråd". (efter en tid på forumet fattar du nog vad jag menar) edit: insåg att den här tråden har extremt lite med de andra bev. trådarna att göra. Edited May 22, 2004 by Ignis nitidus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linde Posted May 22, 2004 Author Report Share Posted May 22, 2004 välkommen till forumet!Jag ser att du har gjort det alltid lika uppskattade "starta ny bevakningstråd". (efter en tid på forumet fattar du nog vad jag menar) edit: insåg att den här tråden har extremt lite med de andra bev. trådarna att göra. insåg att den här tråden har extremt lite med de andra bev. trådarna att göra. Hmm.. är det bra eller dåligt? =) Tack iallefall. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignis nitidus Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 (edited) det är bra eftersom hade tråden redan funnits så skulle folk klaga på att du startat en ny tråd Jag tror iaf att tråden inte finns, kollade du på nålade "Bevaknings/Insatssoldat" innan? Edited May 22, 2004 by Ignis nitidus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linde Posted May 22, 2004 Author Report Share Posted May 22, 2004 det är bra eftersom hade tråden redan funnits så skulle folk klaga på att du startat en ny tråd Jag tror iaf att tråden inte finns, kollade du på nålade "Bevaknings/Insatssoldat" innan? Hehe ok... let them come.. im ready! Jodå...kika i den tråden med...men tyckte inte den handla om samma sak som jag ville dvs. där talades de mest om själva tjänsten, jag sökte/söker folk som skall göra den... eller så missa ja något i den tråden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellmut Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 hoppas du får det bra i vakten! det hadde i alla fall jag -93. undrar du över nå så hör av dig! har lite pejl på läget en i dag då en kompis är plutch på p-10 fast på liv.komp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linde Posted May 23, 2004 Author Report Share Posted May 23, 2004 hoppas du får det bra i vakten! det hadde i alla fall jag -93. undrar du över nå så hör av dig! har lite pejl på läget en i dag då en kompis är plutch på p-10 fast på liv.komp. Hehe ! Tack skall du ha. Jodå... jag har en del kompisar där med just.nu som bevak.soldat å alla har dom "mundiare" när de kommer hem Men verkar rätt soft...eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts