Jump to content

Das Boot

Vildmannen

Recommended Posts

Guest Dedicated
:ph34r:  :)  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

MÅSTE KÖPA! Har 2 versioner av 2.36 minutaren, så jag måste bara köpa den här också!

/Ibsen (Das Bootfan  :worthy: )

Du är inget riktigt fan om du inte har "Das Boot" som ringsignal på mobilen......

:)  ;-)  :)  :)  :)  :dribble:  :dribble:

MÅSTE KÖPA! Har 2 versioner av 2.36 minutaren, så jag måste bara köpa den här också!

/Ibsen (Das Bootfan  :worthy: )

Du är inget riktigt fan om du inte har "Das Boot" som ringsignal på mobilen......

Det kan jag säga att jag HAR det! HA! ;)

Seriöst, jag har det. Riktigt flott låter det. :D B)

Grabbar har ni hört talas om den tyska thecnogruppen U96 som har gjort thecnoversioner av filmmusiken i dasboot. Mycket bra!

ett tips: www.dasboot.com

:)

Originalet är bättre tycker jag. Men det kan ju bero på att jag även är ett fan av klassisk musik. Jag är iof ett fan av nästan all musik. ;-)

Guest J-Star
Grabbar har ni hört talas om den tyska thecnogruppen U96 som har gjort thecnoversioner av filmmusiken i dasboot.

Eh, va?! Inte för att vara tyken eller så, men i vilken grotta spenderade du 90-talet?!

/J

Byggde oxå! Fast Bismarck, stor fin sak, hemforslad med möda av päronen från tyskland. Många månaders pill. Sedan en dag sjönk hon i dammen därhemma med hjälp av kinapuffar. Fräckt! (Jesus vad stryk jag fick) :lala:

Das Boot: Har sett den sådär 20 ggr tror jag och läst boken ett otal gånger.

Kan bara rekommendera, läs boken!

Att serien är 6h stämmer inte riktigt, det var 6st 50minuters avsnitt, 300 minuter totalt alltså, klipp bort eftertexter och intro så blir det 293 minuter totalt, alltså precis vad som nu getts ut på dvd.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...