Guest J-Star Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 http://www.tradition.se/visaProdukt.asp?id=8045 http://www.tradition.se/visaProdukt.asp?id=1222 Har just inhandlat Full Throttle. Har aldrig testat någon av de andra från Lucas Arts. Vilka kan ni rekommendera? /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 I stort sett alla spel från LucasArts av typen "Adventure"!! Monkey Island (alla delarna) och Indiana Jones... Jag vill verkligen ha ett nytt spel i samma kategori, det var så länge sen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Sam and Max är bland det roligaste jag installerat på en dator.... Att de nyss la ner tvåan av Sam and Max borde vara straffbart.....skam ( kom tätt in på chocken av att UBI dränkt Harpoon 4 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ful Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Glöm inte Day Of The Tentacle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Åhh, hur kunde jag glömma den!! Underbar humor! Det blev ännu roligare av att jag hade en klasskompis som såg precis ut som den mörkhårige killen på omslaget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalle Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Kan bara rekomendera Monkey island 1-4 och Grim Fandango. Stämningen, humorn, pusslen... Ja bland dom bästa "äventyrs" spelen som någonsin har släppts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Grim Fandango är vansinnigt kul. "AY AY AY! Es El Chupacabra!!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 "Im Guybrush Threepwood, ...Mighty Pirate!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Tack för tipsen. Verkar som att jag kommer att inhandla fler spel ganska snart. ;) /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Lo Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Grim Fandango har alltid varit mitt absoluta favoritspel! Humorn är helt oslagbar i det spelet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ensnubbe Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Grim Fandango är ett måste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Mina favoriter var Maniac Mansion och Zak McCracken And The Alien Mindbenders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smocken Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Mina favoriter var Maniac Mansion och Zak McCracken And The Alien Mindbenders. Så rätt så rätt! Grim Fandango också såklart.. De flesta faktiskt. Men Zak var oslagbart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
danno Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Zak McKraken och alla med Guybrush är fortfarande de bästa spel jag någonsin spelat, ev med några få till som de delar toppen med. Om ni inte spelat dem så gör det - nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.