Fk Satan Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 undra ifall sambon blir glad ifall man köper denna säng som finns på blocket... eller ifall man får ge sig ut i världen och leta efter en ny sambo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 Undrar om inte sängstolparna kan verka hämmande för de som har mindre.............sängstolpar alltså. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dedicated Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 "Tältpinne"-maffian göre sig ICKE besvär! Märkligt vad fixerade en massa människor ändå tycks vara! Vad tusan är det för fel på ett "normalt" intresse, som INTE inbegriper sådana här fula sängar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted May 10, 2004 Author Report Share Posted May 10, 2004 @karin Jag vet inte, för ifall jag skulle köpa denna säng så skulle det inte komma så många andra killar i den för att jmf storleken på sängstolpar... B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 @ Satan Det räcker väl om det är en kille i sängen, han har ju 4 st att jämföra med. JAG skulle iaf få mardrömmar av att sova i en sån säng. NEJ TACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerL Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 En som skulle älska denna säng är Ron Jeremy! Han är helt smaklös, kolla in High Chaparall. Lennartsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted May 10, 2004 Author Report Share Posted May 10, 2004 @karin Jag kommer inte heller att sova i denna säng, för jag sover så bra i min hästens. @PerL Jupp denna säng pasar troligen in hos de som har en mycket mindre god smak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Sjöstedt Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 @ Fk Satan Kan du inte "quota" valfria (läs anonymiserade) delar av annonsen, skulle vilja veta hur de fomulerade sig. "Pga min nyblivne pojkväns mindervärdeskomplex säljer jag nu...." FET EDIT: Skrev det jag menade, inte det som jag skrev.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scattergun Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Va finns det fler som har en sån där säng???!? Jag som trodde att jag var ensam!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.