Smocken Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 http://www.idg.se/ArticlePages/200405/01/2...730_MMM.dbp.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Yes! Måste köpas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 WOW.....en sådan måste man bara ha för dagar med dåligt väder, ahhhh C64 that was the good old days. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Hmmmm, har för mig att jag har sett den där för längesen i nån butik.. Tittar och letar. Hittat: Atarin och Namco Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaffeKalle Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Wheeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! Högst upp på köplistan!!! Undrar när de släpper en likadan, fast en Quikshot med Amiga istället..!!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerL Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Jag har en kompis som kommer att bli glad! Lennartsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
xteam Posted May 7, 2004 Report Share Posted May 7, 2004 Kommer att köpa den samma sekund som jag hittar den. Vem minns inte World/summer/Winter/California games??? Ahhhhhh NOSTALGI!!!! xteam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airman Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 Äää inget går upp emot orginalet Det finns ju inget roligare än när man suttit å väntat på att ett spel skall ladda färdigt i ungefär 20 min. för att sedan se att det inte funkar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.