Jump to content

Skrämmande bilder???

Lt Hmmm

Recommended Posts

Någorlunda rätt forum i alla fall...

Det finns ju ett antal bilder/filmer som bjuder på otäcka överraskningar efter en stund, typ den här. Är det någon supersurfare på forumet som har fler sådana på lager? Mottages tacksamt.

/Hmmm

Tillägg: känsliga personer varnas för länken... Glöm inte ljudet!

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Inte en skrämmande bild. Men en rolig finn 3 fel.. Hittade ingen annan tråd att lägga den i... skulle förövrigt vilja ha hjälp med att hitta felen! hittar inte ett enda :/

Här!

Yoooo Panzer... :):lol:

Hmm. Röken från skorstenen verkar inte synas på vänstra bilden.... ,O

Vart du rädd? Jag vart lurad på samma sätt... höll på att skita ner mig. Hadde inga tankar alls på att det skulle vara annat än vad som sades. "finn tre fel". hehe B)

Grejer är ju att man tittar så när man bara kan, letar fel... är inte förberedd, skulle lagt den i en annan tråd. Men testa den på folk som du känner, hehe B)

Inte en skrämmande bild. Men en rolig finn 3 fel.. Hittade ingen annan tråd att lägga den i... skulle förövrigt vilja ha hjälp med att hitta felen! hittar inte ett enda :/

Här!

Visade den för min flicka nyss, och jag ha nog aldrig sett någon flyga så som hon gjorde. :D

Den skrämde skiten ur mig när jag såg den också, kan jag säga. Borde inte EU skriva någon lag emot sådant. :baskerPa:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...