Lt Hmmm Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Någorlunda rätt forum i alla fall... Det finns ju ett antal bilder/filmer som bjuder på otäcka överraskningar efter en stund, typ den här. Är det någon supersurfare på forumet som har fler sådana på lager? Mottages tacksamt. /Hmmm Tillägg: känsliga personer varnas för länken... Glöm inte ljudet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn- Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 http://www.liquidgeneration.com Leta efter "sabotage"(stavning?) :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted May 21, 2004 Report Share Posted May 21, 2004 http://www.apelsin.nu/classics/?url=kikia Den är väll i den stilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 här Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olof Filip Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 på tal om flash. Vet någon länken till de mördande streckfigurerna. Jag tror de hette "sticks" nånting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 Sträckgubbarna Link to comment Share on other sites More sharing options...
DragonEye Posted June 8, 2004 Report Share Posted June 8, 2004 Maiden.. din var bra. Blev riktigt skraj faktiskt =) Här får ni en klassiker... Ha hög volym för bästa effekt =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted June 19, 2004 Report Share Posted June 19, 2004 Inte en skrämmande bild. Men en rolig finn 3 fel.. Hittade ingen annan tråd att lägga den i... skulle förövrigt vilja ha hjälp med att hitta felen! hittar inte ett enda Här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Inte en skrämmande bild. Men en rolig finn 3 fel.. Hittade ingen annan tråd att lägga den i... skulle förövrigt vilja ha hjälp med att hitta felen! hittar inte ett enda Här! Yoooo Panzer... Hmm. Röken från skorstenen verkar inte synas på vänstra bilden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Vart du rädd? Jag vart lurad på samma sätt... höll på att skita ner mig. Hadde inga tankar alls på att det skulle vara annat än vad som sades. "finn tre fel". hehe B) Grejer är ju att man tittar så när man bara kan, letar fel... är inte förberedd, skulle lagt den i en annan tråd. Men testa den på folk som du känner, hehe B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morvalion Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Inte en skrämmande bild. Men en rolig finn 3 fel.. Hittade ingen annan tråd att lägga den i... skulle förövrigt vilja ha hjälp med att hitta felen! hittar inte ett enda Här! Visade den för min flicka nyss, och jag ha nog aldrig sett någon flyga så som hon gjorde. Den skrämde skiten ur mig när jag såg den också, kan jag säga. Borde inte EU skriva någon lag emot sådant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lockwed Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Den där var fan taskig! Satt där i frid och fröjd och näsan kom bara närmare och närmare skärmen för att försöka se något fel, och då.... kalsongbyte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 JA!!! Va det som va meningen! jag lyckades! B) EDIT: Sådär 4 timmar efter. Kom på en till skrämmande bild! Här! Jätte läskig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cwacker Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 Det läskigaste med den är väl egentligen att snubben till höger verkar heta Doris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.